Josip Broz Tito

Osnovni podatki

Ime in priimek: Josip Broz

Datum rojstva:14. januar. 1953 – 4.maj. 1980

… torej danes mineva 27 let odkar je SFRJ predsednik umrl.

O njem sem slišala veliko, nekaj časa gledala njegovo sliko na razredni stopnji. Ko so se slovenski politiki, odločili jo umakniti, je babica doma, govorila, kako grdo je to. Hm, takrat sem bila stara okrog 7-9 let. Verjetno veste, da me je takrat politika zelo zanimala. Torej se mi o vsem tem precej malo sanjalo takrat in še danes je tako.

Vem, da ne bi smelo biti, pa vendar. Imam raje svet multimedije, športa in drugih, zame bolj zanimivih stvari. Pa vendar kdo je sploh ta stric. Vsi tisti, ki še ne veste nič o njem si lahko prebere članek zapisan v slovenski wikipedii. Priznam, da sem ga na hitro preletela in določene informacije so me impresirale in me pustile v dvomih. Zlasti tiste o teoriji zarote. A oči vidijo le tisto kar želijo? Ali pa so bili sovaščani ljubosumni? Motivi in razmišljanja so različna. Saj je bil vsekakor dobra, karizmatična osebnost. Znal je krmariti med čermi zahodnega in vzhodnega sveta. Od vsakega je pobral tisto kar mu je ugajalo ter posledično tudi njegovi državi. Hm, zakaj tega sedaj nihče ne počne več?

Edino kar mi pri tem stricu resnično ni všeč, je to, da ni dovoljeval drugačnega razmišljanja. Takrat je bil komunizem na vladi in tisto je bilo glavno ter edino pravilno. Namreč to je proti mojemu načinu razmišljanja. Jaz moram povedat vse, tudi tisto kar ljudem ni ravno najbolj všeč. Torej bi v tistem času večkrat pristala na Golem otoku ali kakšnih drugih delovnih akcijah. Ali bi pa morda šla na zahodno stran Evrope? Hm, o tem bi tudi veljalo razmisliti.

Za mrtve duše velja pravilo, da bi se naj o njih govorilo samo v pozitivnem duhu. Zato temu stricu štejem v dobro to, da so bili vsi državljani zaposleni, niso imeli pretiranih finančnih zagat. Bili bi si naj enaki. Všeč mi je tudi to, da je podpiral kolegialnost in pomoč potrebnemu. Kar se mi v sedanjem času zdi zelo pomanjkljiva vrlina.

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. Oglejte si vse prispevke od miki miska

2 responses to “Josip Broz Tito

  • ervinator

    Daleč od resnice, da bi bili vsi dela zmožni zaposleni. Res je le, da je bil trg dela nerazvit, veliko bolj so bile pomembne zveze in podkupnine. Finačne zagate so bile takšne, da je avto veljal za luksuz, dva avtomobila sta bila pa itak znak politične pomembnosti. En avto je seveda pomenilo fičko, bolha; stoenka je bila tako kot danes honda … Kolegialnost je podpiral samo v besedah, v resnici pa je bila družba prežeta z ovaduštvom in hinavstvom.

    P.s.: Rodil se je 7. maja 1892

  • mikimiska

    Ja, saj vem, da ni bilo vse tako rožnato kot to pripoveduje moja nostalgična babi. Zase vem, da pod njegovim režimom ne bi dolgo vzrdžala. Je, samo hrana za ljudi.
    Če je kdo mogoče prebral knjigo Krasni novi svet Od Huxleya, mu je malo podoben, čeprav ni tako drastičen kot je opisan v tisti knjigi.

Komentiraj