Pet ljubih predmetov

Sem videla, da je sedaj aktualno objavit svojih pet najljubših predmetov. Evo jih:


CanonA80

Canon A80 sicer žal ni v moji lasti, je v lasti “mojega” Lumpa, vendar ker je radodaren, zlasti do mene 😉 , mi ga večkrat posodi, da naredim kakšen zanimiv in lepo posnetek. Svet čez objektiv je popolnoma drugačen, lepši.

nokia7390

Nokia je zakon. Pade neštetokrat dol, a še vedno dela. Je stara 5,6 let baterija še vedo dela tipi topi. Zato je moja druga najlepša in najboljša ter nazadnje pridobljena stvar: Nokia 7390, ki je zamenjala staro in ubogo, vendar še super delujočo Nokio 3100.

 

 

corratec

 

 

Ko sem bila še mlajša pridna, punčka sva se z atijem velikokrat potikala po Mariboru s kolesi. Vendar se je najino druženje prehitro končalo, zaradi česa raje kdaj drugič… danes govorimo o lepih zadevah. Zato sem pred kratkim dobila eno malolepšo vsoto denarja ter si končno kupila kolo vredno tega naziva. Kolo corratec super bow fun je zakon, z njim prideš kamorkoli 🙂 .

usb

 

Pri svojem študiju, kjer imamo veliko predstavitev bi mi prav prišel kak prenosnik, vendar ker za kakšnega spodobnega, nimam finačnih zmožonosti, je USB ključek krasna začasna nadomestitev

.

torba

 

Ne maram klasičnih ženski torb, tako da je ta torba babičino božično darilo bilo zadetek v polno. Je ravno prav velika, ima dovolj žepov za mp3 player, ključe, denarnico, mobitel, usb ključek,.. Torej babi Hvala.

Torej to je mojih pet ljubih predmetov, kateri so Vaši ? 🙂

 

 

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. Oglejte si vse prispevke od miki miska

2 responses to “Pet ljubih predmetov

  • Boris

    Moji predmeti se kaj dosti ne razlikujejo:
    – star tehnični svinčnik Rotring 0,5 roza barve, ki ga moram (skoraj) vedno vsaj držati v roki, če že ne rišem (kar tudi že dolgo nisem, prej včasih pa sem dnevno narisal nekaj avtomobilov),
    – fotoaparat Canon A80, šele s katerim sem začel pravo pot v umetnost slikanja, saj obožujem oblike in barve v vsakršni obliki. Z njim sem si dal duška s slikanjem, vendar imam eno hibo: do sedaj nisem razvil niti ene slike, razen kar sem izpisal sam na Epsonu. Žalostno, saj vem, toda tolikokrat sem že rekel, da moram oz. morava s svojo boljšo polovico začeti ovekovečiti najlepše motive tudi na papir.
    – gorsko kolo Gary Fischer z Al-okvirjem, s katerim razmigam svoje zasedeno telo (Ups, tudi tega nisem že nekaj časa počel),
    – moj računalnik, brez katerega skoraj ne morem več,
    – šalčka za kavo, brez katere vsebine skoraj ne morem čez dan vzdržati.

    Podajam žogico naprej …..

  • Boris

    Šmenta, moram se hitro popraviti: kolo je Gary Fisher. Fischer mi gre že od otroštva po glavi, ko sem sestavljal Fischer technik elemente.

    Ciao.

Oddajte komentar

