Poletje

Verjetno ste opazili vizualno spremembo na mojem blogu. Prejšnja mi je še vedno zelo všečna, vendar kar je vedno bolj toplo, mi misli uhajajo na hrvaško obalo, na sonce, morje,…

Letos sem bila že zelo pridna, sem veliko delala preko ŠS in uspela prišprarat veliko € za svojo šolnino, tako da si upam ogledovati za apartmaji, cediti sline,… S sestrično in njenim možem smo pričeli razmišljat o tem prekrasnem delu leta. In ker se krasno razumemo, smo rekli, da bi šli skupaj. Vendar mora biti vse pripravljeno in primerno za mojega njenega Mihija, ki bo takrat star 2 leti in 9 mesecev. Saj veste, da ko imate otroka v bližini je on kralj. In prav je tako, samo da je otrok navihan, zdrav in predvsem takšen kot je NAŠ Miha.

Ker smo ljubitelji apartmajev, smo šli v raziskavo. Moja želja je, da gremo na otok, saj je na otokih, po mojem mnenju lepše, voda čistejša in skratka bolje. Druga stvar, ki mi je pomembna je ta, da gremo čim južneje, saj gremo septembra, ker se želim na kopat, malo posončit svojo kožo in UŽIVAT na plaži. Si ogledovat jadrnice, ladje, sončne zahode, morje skupaj s svojim Lumpom in digitalcem v rokah. Kdaj se nama bo prav gotovo pridružil navihan Miha, vendar nama bo to v največje veselje, ker svet zraven njega je… poznate tisto reklamo o mastercardu? Miha je neprecenljiv, za vse ostalo je mastercard.

Sva se pred parimi tedni, z bivšim fantom pogovarjala o planih za morje, mi je povedal, da je za svojo drago in zase izbral Hvar ter lepe, ugodne apartmaje. Seveda, me je zanimalo, kako izgledajo, cena, plaže v bližini in preostale podrobnosti. Te podrobnosti, mi je ob manjši podkupnini, poslal. Ko sem videla apatmaje, ceno in preostale plaže, je to bil zadetek v polno. Informacije sem dalje posredovala sestrični na kateri je sedaj, da se odloči. Namreč mi2 sva se že odločila, da pojdeva na Hvar.

Komaj čakam in zelo si želim ter upam, da gremo skupaj, če se bo le dalo za 14 dni. Morja se mi lušta že skoraj 2 leti, odkar nisva z Lumpom šla. Hvar in morje, here i come.

A ima mogoče kdo kakšne izkušnje že s Hvarom, je vabljen, da poda mnenje, želje,.. Komentarji vabijo.

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

Leave a Reply

