Joomla

Z novim delovnimi pogoji in delavnim mestom sem resnično nadvse zadovoljna. Delam od doma, se pravi čas si razporejam sama, uživam v delu in se razen ob izjemnih dnevih, počutim krasno, koristno in vedno nekaj novega izvem.

In ker imam tako krasno službo dobim, vedno nekaj takega o čemer sem slišala samo nekaj, ampak o podrobnostih nimam pojma. Ampak ker imam jajca, pardon jajčnike😉 , si upam vzeti vse. In tako sedaj v poznih urah raziskujem podrobnosti o teh zadevah.

Stvar je izredno zanimiva in mamljiva, če želite o tem izvedeti več vam priporočam obisk naslednje strani, ker je precej dobro zapisano. Torej, moj šefek, mi je dal naročilo, da moram do petka zjutraj, narediti dobro predelavo tega programa za potrebe enega precej uglednega podjetja. A si predstavljate moj izraz na obrazu, ko mu je dal to nalogo. Zagotavljam vam, da je bil moj izraz zelo podoben psu, ki ima jezik do tal in se pri tem, prav dobro smeji. Hm, in potem verjetno tudi, veste, da pride soočenje z realnim račinalniškim svetom. Tam ni nič krasno. Vse moraš pregledat, pripravit in preuredit. V njegovo nadlogo sem si user acount priredila v enakovrednega, čeprav še vedno vse ne igra tako kot bi to jaz želela. Vendar do petka zjutraj bo.

Ker petek zjutraj ni tako daleč, je bolje da se vržem v delo.

P.S: šef še ne ve, kdo sem😉

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

4 responses to “Joomla

Leave a Reply

