Joomla št.2

Zadnje čase sem v svetu CMS-a alias content management system, natančneje v Joomli. Moram priznati, da me vedno znova nadvušuje in odkrivam nove zmožnosti.

Sedaj sem z razmišljanjem prišla celo tako daleč, da razmišljam o zakupu spletnega prostora, kjer bi si namestila ta zaenkrat dober in zmogljiv CMS zadevo. Zraven bi si nardila blog po svojih vizualnih idejah in CSS obdelavo. Škoda, že kar nekaj časa nisem delala z Css-om. Upam, da bo hitro priložnost zato😉 .

Vendar CMS Joomla niti ni tako brez napak, sploh ta zadnja beta verzija. Šefek ga je posral, ko ga je namestil. Namreč ima še kar nekaj sistemskih napak, ki me pri delu ovirajo. Ja, stran še niti približno ni končana😦 , ravno zaradi teh čudnih nenavadnih napak🙂 . Upam, da se bomo dogovorili ter uporabili, namestili preverjeno delujočo različico. Potem, ko bo pa beta že dodobra dodelana pa jo osvežimo z novimi dodatki. Hm, prav fajn je tole početi🙂 .

Me pa zanima, če ima morda kdo drug že kaj narejeno s pomočjo tega CMS-a🙂 , torej prikažite svoje čarovnije. Obljubim, da jo bom jaz tudi🙂 , ko bo končana🙂 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

Leave a Reply

