Na vrtu…

Sem otrok mesta, bloka in mi je skoraj vse kar je povezano z zemljo tuje. Kot otrok, sem s svojo babico hodila na vrt, vendar sem tam počela mnogo drugih, zanimivih stari. Najraje sem se vozila s kolesom, delala gradove iz zemlje in metala kamenje v bližnjo reko Dravo.

Nikakor se ne morem spomniti, da bi imela voljo, da bi pomagala, da bi sadila, okopavala, ubijala škodljivce,… Vsega tega se ne spomnem verjetno zaradi tega, ker me enostavno ni zanimalo. Spomnim se, da sem rada zalivala, to je pa tudi vse, kar se tiče mojih “vrtnih” ročnih del😦 .

Sedaj, ko je pa babi slabotna, vendar še vedno zagrižena za delo na vrtu, mi ni preostalo druga kot da sem z njo tam🙂 . Tako smo šli dol jaz, Lump in babi. Od mene, po resnici povedano, ni bilo nobene pametne koristi. Sosedje, ki imajo zraven vrt so si prav gotovo mislili, da sem prišla dol afnarit. Še zameriti jim ne morem, saj tako je na nek način tudi bilo.

Moram priznati, da me je sram, vendar ne morem niti nočem iz svoje kože. Vrt in narava mi je všeč, vendar to delo mi nikakor ni všeč. Zalivanje, to je vse kar mi je pri srcu. Moja babi, pri 81 letih, še veselo okopava, sadi, pleje in kaj jaz vem kaj vse. Zraven pa jaz 24letno razvajeno dekle gledam, kako to ona dela. Jaz pridem dol samo po njo, pojest slastne, lepe in dobre maline. Kriza!!!

A mi kdo pove, kako lahko nekdo, takšen kot sem jaz gre iz svoje kože?! Resnično sem srečna, da je moj Lump, boljši od mene. On tudi obvalada vse!!! Ziher sem zadela na loteriji, a ne?! ;)  Tako ima moja babi nekoga s katerim se lahko pogovarja o vsem tem. No, saj jaz jo tudi poslušam, kaj komentiram, a meni je vse to skupaj španska vas😦 .

Vendar moja babi je kraljica svojega vrta, njena beseda je glavna in to je to! Morda je to tudi glavni razlog, da se tam ne želim ničesar dotakniti, saj veste, da nihče ne naredi ničesar tako odlično kot ona.

Skratka, ne maram vrta, rada imam svojo babi in zanjo bi naredila skoraj vse, le ta vrt… ampak na njem se da početi toliko drugih zanimivh stvari. Lahko opazujem naravo, fotografiram in jem maline ter ji pripravim šopek rož, za pokopališče. Moj najdražji Lump pa ji priskoči drugje na pomoč🙂 . In v končni fazi smo uigran tim, ki počne tisto kar ima rad in naredi najbolje.

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

Leave a Reply

