Novi office 2007

Pred nekaj meseci, ko sem bila na razgovoru pri sedanjem šefu, sem videla te nove office. Sprva, sploh nisem skapirala in jih celo zamenjala z windowsi, sedaj bi zelo prav prišel smile, ki buta z glavo ob zid. A veste kakšna je razlika med operacijskim sistemom in urejevalniki besedila?! Me je šef pogledal, kakor da sem iz lune priletela. Normalno, vsak normalen bi me🙂 .

Čeprav nisem visok zagovornik Microsoftovih programov, imam rada tudi open source zadeve, so mi ti Offici bili na prvi pogled zelo, zelo všeč. Lahko rečem, da je bila to ljubezen na prvi pogled. Kar sem seveda nemudoma morala deliti s svojim Lumpom, ki je hitro doumel, da bi jih njegova draga, bolj prej kot kasneje, imela🙂 .

V nedeljo je bilo nekaj prostega časa in smo se lotili nameščanja teh lepih in oh in ah officeov. Namestim, začnem gledat word… naenkrat začudenje in popolna zmeda. Kje so tiste stare nadzorne plošče?! Kje naj naredim prelom strani?! Ok, Miki, zadihaj, malo preklikaj in se boš znašla… Seveda, po parih klikanjih mi je bilo kar nekaj stvari bolj jasnih, vendar je razlika med vizualno obliko Office 2003 in 2007, očitna. Vendar bomo zmogli, do četrtka je treba naredit seminarsko in naslednji teden še eno. Mogoče vam še celo pripravim kakšen manual🙂 , saj vedno pride prav, če imamo kje kaj zapisano.

word2003 word2007

A ni razlika očitna?😉

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

Leave a Reply

