Moja zelenjavna juha

Pripomočki:

  • nož
  • rezalna deska
  • multipraktik
  • 5l posoda
  • vžigalnik za plin

Sestavine:

  • čebula
  • česen
  • korenje
  • grah
  • bučke
  • sol
  • vegeta

Najprej sem narezala čebulo ter jo popražila na olivnem olju, ko je zadišalo po njenem vonju, sem dodala česen ter dolila vodo. Nato sem dodala korenje čez čas grah in na koncu še bučke. Vse to solila in začinila z vegeto in baziliko.

Lumpova ocena:

  1. izlged: odlično
  2. vonj: super
  3. okus: odlično

P.S: Ne maram zelenjave, zelenjavno juho jem tako poredko, da raje ne pišem. Lump je ob prihodu domov počil od smeha od pogleda na današnje kosilo🙂😉 . Vendar sem jo jedla🙂 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

Leave a Reply

