Spet o Joomli

V moje vsakdanje življenje se je prikradel ta content managment sistem že pred nekaj meseci, kjer sem mislila, da bo to šlo veliko hitreje in enostavneje. Hm, vendar se je tale stvar resnično spremenila v drugačno smer🙂 .

Čeprav na začetku izgleda precej preprosto, se potem malce zakomplicira. Namreč jaz ne bi bila, jaz, če ne bi želela vse po svoje. Želim imeti svojo vizualizacijo, popolnoma svojo predstavitev. Zakaj? Zato, ker sem pred parimi tedni bolj ali manj ponesrečeno ugotovila, da mi noben ne ustreza. In tukaj se stvari potem zakomplicirajo. Saj se postavi 1000 in 1 vprašanje.

Namreč tukaj so templati narejeni na drugačen, simpatičen način. Vendar, kako jih naredimo? Tole traja nekaj časa, npr. kakšna dva dneva, da se vsedeš poiščeš primerno literaturo, jo žal zaradi trenutnih finančnih razmer, potegneš dol z neta in sprintaš. Se vsedeš v eno prijetno senco in tuhtaš, delaš zapiske in hkrati uživaš. Ko si to naštudiral začneš gledati vse ostale zadeve.

V joomli najprej najdeš vse mogoče menije, ki so potem razdeljeni še v podmenije. Hm, spet nova zanimiva naloga raziskovanja in preučevanja. In spet ponoviš vajo iz templata. Spet poiščeš eno ustrezno literatro. Sicer lahko uporabimo tudi forum SloJoomla , ki mi odkar so spremenilivizualno podobo, ni niti malo všeč😦 . Vendar se tam najde marsikatera rešitev na moje neodgovorjeno vprašanje.

joomla book

S to knjigo je lažje😉 .

 

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

Leave a Reply

