Zaprašeno

Ob pospravljanju svoje navlake sem našla tole:

šolska revija

Je sredješolska, natančneje SERŠ-ovo glasilo v tujem jeziku. To me se spomnilo na stare dobre, srednješolske čase😉 . Ta revija je posebna, saj je ena cela stran mojih kratkih prispevkov. Bile so bolj take valentinove, ko sem jih našla in brala se mi je naježila koža. Kako nenavaden občutek?! Namreč zdi se mi, da sem šele včeraj zaključila s srednjo šolo.

 kljuc wc

Potem sem našla še ključ za ženski WC. Namreč tam je bilo vedno malo punc. Natančneje na gosposvetski enoti, jih do našega prihoda dejansko ni bilo. Zato smo punce dobile WC, kjer so ga imele naše snažilke in je bil pod ključem.

Pospravljanje je fajn, ko najdeš kaj tako lepega in zanimivega😉 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

2 responses to “Zaprašeno

  • Suzana

    Žal sem našla tole zanimivo reč šele sedaj, vendar moram odgovoriti, saj je tvoja izjava tudi mene raznežila, čeprav sem še vedno in morda tudi za vselej na SERŠ-u. Lepo je prebrati nekaj lepega o svojem drugem domu.

  • miki miska

    Na SERŠ me res vežejo lepi spomini, na nemščino pa ne tako zelo😉 .

Leave a Reply

