Dolgo pričakovani obisk

Po resnično dolgem času smo pričakali obisk s Hrvaške. Skoraj verjeti nisem mogla, ko me je babi v ponedeljek popoldne poklicala, da prihajata teta in stric. Namreč kak teden nazaj se je govorilo, da bosta priša teta in bratranec, pa vendar… lepo, da so prišli. Tete že 2 leti ni bilo v Sloveniji, saj ima eno RES grozno službo in dva razvajena sinova. Stric pa je prišel, tako na oko, po ene najmanj 5, 6 letih, če ne več  :S .

Včasih, približno 20 let nazaj, ko sem bila še jaz mala in ata še živ, smo se večkrat obiskovali. Bratranca sta tudi pri nas preživaljala poletne počitnice. Še se spominjam, kako lepo nam je bilo. Takrat sta si tudi onadva (bratranca) vzela čas zame in me tudi branila, kupovala in učila stvari, ki jih je mama prepovedala. A veste, kako zabavno je to bilo?  Prvič voziti veliko kolo, ki je bilo njuno? Kupila sta mi tudi takrat IN Himena, onega duhca oz. vse ostalo takrat potrebno. Namreč moja mama je bila prepričana, da to ni za punčke :S . Od enega izmed njiju sem dobila tudi prvo denarnico,… Skratka zelo lepi časi, ki jih pogrešam že dolgo. Namreč od vojne z Jugoslavijo in očetovo smrtjo so se naši odnosi občutno spremenili. Nekaj je pripomoglo tudi to, da sta onadva postala velika in nista imela časa zame :S . Vendar še vedno ju imam rada in ju pogrešam.

No, kakor smo se mi otroci razumeli, so se tudi naši starši. Nikoli si nismo bili nevoščljivi, prijazni in smo si veliko pomagali. Vendar, kakor sem že skoraj zapisala, po vojni in atijevi smrti, so se naši odnosi resnično spremenili. Namreč mi več nismo imeli avta, vlak je bil drag, tako da smo se obiskovali samo še 1 krat letno :S . Stric ni več prihajal gor, ker ni imel moške družbe, saj po njegovem mnenju ženske samo blebetajo. In tako so se potem odnosi vedno bolj ohlajevali.

Letos pozimi pa je babica postajala šibkejšega zdravja, veliko ji je nagajal visok pritisk (narastel celo na 200+), sva mislili z mamo, da se to ne bo dobro končalo.  Seveda, sva v tisti paniki (bolj jaz kot ona) teti sporočili situacijo. Namreč nekako sva še vedno mislili, da se bodo oglasili ali da bomo mi prej šli dol in se o babičinem zdravju pogovorili osebno. Zato sva jo poklicali in ji povedali nastalo situacijo po telefonu, vendar je pomlad čudežno pozdravila. To mi je zelo všeč.

Sedaj, ko sta jo prišla obiskat hčerka in njen mož, je bila vsa navdušena. Kar ni mogla verjeti,.. V hipu, ko je prejela novico, je najprej poklicala mamo, ki je delala in nato mene. Kako lepo je bilo to slišat🙂 . Naslednje dopoldne je veselo klicala svoje bližnje sorodnike, kdo jo je prišel obiskat.

Danes sta se že odpravila domov, saj ima stric obletnico mature v petek, na jugu Hrvaške. Vendar upam, da se bodo obisk tokrat ponovili prej.

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

Leave a Reply

