Samotna sobota

No, to soboto sem prvič preživela bolj ali manj sama. Namreč moj Lump je bil zaposlen s službenimi gosti iz Izraela. Najprej sem mislila, da ga bom preživela delovno z knjigami pod rokami in na zaslonu joomlo. Vendar sem med tednom res veliko delala in sem si zaželela malo off-a.

Včeraj dopoldne sem bila tako zelo lena, da sem šla z avtom v mesto na banko dvignit del svoje penzije🙂 . Hm, to mi se se ni še nikoli zgodilo, da bi bila tako zelo lenobno razpoložena😦 . In ker je moj Lump nabavil nek temen kruh, ki mi ni bil preveč pomojem okusu, v trgovino po pire v paklu in mleko. Vstopim k najboljšemu sosedu s tem spiskom v glavi. In pridem domov brez mleka! Kriza ! Obožujem kakav in sem se želela z njim razvajat, vendar ne da se mi nazaj v trgovino, odpade, se zleknem v dnevni sobi na kavč in uživam🙂 . Ko zvoni telefon, kliče mama, da naj pridem do nje kaj popoldan. Meni pa ni bilo najbolje, vendar me po parih klicih nekako utegne prepričat, da se le spravim do nje. Spravim kolo z balkona in gremo. Tam sva nekaj časa kramljali o stanovanju, nujni prenovi kopalnice, meni, njej in babici.

Jaz ne zdržim dolgo pri njej, zato sem že razmišljala, da bi šla do mojega Mihija🙂 . V parih sekundah imam v rokah mobilni telefon in že kličem, da vidim kaj počnejo. Pade dogovor, da se oglasim za kakih 20 min. Ravno se odpravim, ko v podhodu srečam že malo starejšo sosedo, ki ne namenjena k maši. Se ustaviva, “malo” pokramljava in se pri tem obe počutiva krasno🙂 . Se z lepimi željami poslovima, saj sem že zamujala, saj se ve, da me moj fantek ne sme dolgo čakat.

Se pripeljem do njega, me je že čakal zunaj. Z mamico sta risala vlakeca z kredo🙂 . Ga dvignem v naročjem , objamem in dam poljubčka na lička🙂 . To nekako počnem vedno, če se le da🙂 in obema je všeč😉 .Fantek je rekel, da bi midva brcala žogo, vendar je tam cesta preblizu, zato smo se dogovorili, da gremo čez cesto, kjer sta bila še en fantek in punčka.Vendar jima mala barabica ni dovolila se igrat zraven, zato smo šli na sprehod. Šli smo iskat vlaka, račke, kamne in metat kamne v reko dravo🙂 . Zraven smo vzeli še voziček in na poti nazaj, je naš največji sonček omagal in zaspal v vozičku. Midve s sestrično pa veselo kramljali. Potem sem vzela moje predrago kolo in se zapeljala domov.

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

Leave a Reply

