Olepšana nedelja

V soboto zvečer, sem se naročila pri mami na kosilu, saj je moj Lump imel opravka s službo. In ker zelo nerada jem sama, in ker me doma kar fajn pogrešajo sem si rekla, zakaj pa ne ?🙂 Vendar mami pazi eno hišico prijateljem, ki uživajo v veliko slani luži, sva se dogovorili, da pridem tja ponjo, nato skupaj zavijeva v market, kjer kupiva pol piščanca. Vendar sva zraven dodali še par zadev🙂 .

V tem času je babica doma olupila krompir, narezala čebulo in pripravila restan krompir🙂 . Ko sva z mamo prišli, je bilo že bolj ali manj vse pripravljeno. Tako smo sedli k mizi, se najedli in malo posedeli. Vmes, ko sem še nekaj mešala krompir, sem rekla, mami, da bova šli atiju prižgat svečko in morda šli obistak teto in strica, ki sta doma v bližini🙂 . Vendar sva si na poti premislili in odšli k njeni sestrični, kjer že RES veliko časa nisem bila🙂 . Ko sva prispeli tja, nihče od njih ni mogel verjeti, da sva prišli. Torej je najino presenečenje uspelo.

Posedli smo se v prijetno hladno jedilnico, kjer so naju postregli s pecivom in osvežilno pijačo🙂 . Mamina sestrična ima od mene 5 let mlajšo hčero, s katero se v večini primerov nisva imeli o čem pogovarjat. Včeraj pa sva kar nekako skozi nekaj klepetali. Z mamino sestrično se pa tako ali tako šaliva že od malega🙂 . Je ena izmed redkih oseb, ki je ne vikam, s katero se lahko šalim in me resnično nikoli ne jemlje resno. To je tako prijetno in osvabajajoče. Tam sva bili dokaj kratek, vendar dobro izrabljen čas. Mislim, da sem tam že dolgo nisem imela tako prijetno kot včeraj.

Namreč zbijali smo šale na moj račun. Ko sem bila stara okrog 6 let, sem šla tja na počitnice. Prvič, da sem šla od doma za več ur, tako da sem bila popolnoma sama. In ko sta ati in mami, speljala z dvorišča sem začela tulit, tulila sem bolj ali manj celo noč… kriza😦 , boga mamina sestrična. Njena mala hčera je spala celo noč, jaz “velika” punca pa tulila vse dkoler od utrujenosti nisem zaspala🙂 . Danes nam je vsem to tako smešno.

Ko sva se z mamo vrnili domov, je bila presrečna. Namreč vem, da pogreša mojo družbo, vendar jaz imam sedaj ogromno dela sama seboj🙂 . Namreč skušam si zgraditi dobre službene reference v spletu, imeti nekaj časa zase in vse kar rada počnem. To je v tem trenutku večkrat težko izvedljivo, vendar gre🙂 .

Bila je še ena lepa nedelja, če bo mama kaj pridna, jo še mogoe kdaj, kam peljem😉 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

Leave a Reply

