Lovrenška jezera in Rogla

V sredo so me vrgli iz postelje ob dokaj normalni uri in me pripravili do tega, da z njimi pojdem na izlet. Kam? Nisem točno vedela, vendar ne glede na to, da so me enkrat že skoraj konkretno nasrali sem jim tokrat ponovno verjela😉 . Ja osel gre samo enkrat na led, človek pa večkrat😉 .

In tako so me najprej spravili k maši v vas ali mesto Puščava, za katero ne vem točne poti, saj sem še napol spala🙂 . Maša je bila ravno prav dolga (beri: kratka) in nato smo se napotili dalje. Napovedali so Lovrenška jezera, Roglo in Pesek. To se sliši zanimivo, vendar nimam pojma kakšna bo pot. Vendar gremo, ker že dolgo nismo bili nikjer.  Če bodo jutri bolele noge pa naj…

gremo

Pot je bila do nas prijazna, ne preveč strma in ne preveč položna. Še vreme je bilo krasno. Sonce je sijalo tako lepo in močno, da sva z Lumpom prišla domov rdeča. Po poti sem reševala tudi nekatere majhne spore z Lumpovo družino in premišljala o tem, po kateri poti naj nadaljujem svoje življenje in delo. Kar je bilo zelo prijetno. Sprehajati se, v daljavi slišati petje ptic, srečati neznane ljudi, z njimi spregovoriti kakšno besedo ali dve,…

Pohod smo začeli pri neki žagi, točnega imena se ne spomnem, če kdo ve, ga naj zapiše. In potem prišli do Lovrenških jezer. Pot je primerna tudi za manjše otroke, saj smo jih na poti srečali kar precej, ki so veselo marširali proti vrhu. Tudi pomagali smo jim z nekaj vzpodbudnimi besedami😉 .Ko smo prišli do jezer, je bila velika gužva, kot okrog 14.00 v Melju. Ljudi je bilo toliko kot mravlj v mraljišču😉 . Ja, vedno bolj je očitno, da je vsakdanjik bolj stresen in potem proste dni preživimo nekje v naravi, s svojimi najdražjimi🙂 . Tam smo malo postali, se poslikali, pogledali, pes osvežil v vodi ter nato krenili proti naslednjemi cilju… Rogli.

 slika

Na Roglo smo prispeli kar hitro, vendar se je vmes zelo spreminjalo vreme. Nekaj časa nas je lepo grelo sonce, v naslednjem trenutku je bilo že malo oblačno. Vendar smo kljub temu veselo hodili, kramljali in se šalili. Vmes smo naredili podstanek ob enem koritu vode, kjer smo se pes, jaz in moj Lump okrepčali oz. osvežili. Vendar Lumpov stric ne bi bil cel, če naju (z Lumpom) ne bi poškropil🙂 . Sicer to bo dobil prej ali slej vrnjeno😉 . Da ne bo pomote, je ta osvežitev, bila celo zelo prijetna🙂 .

 Ko smo prispeli na Roglo, so tam imeli pripravljene klopi, kosila in osvežilno pijačo. Ker naša skupina obsega 10 članov + 1 pes,

 pes

smo morali za svoje udobje priskrbeti dve klopi. Nato smo dobili hitro postrežbo z pohorskim krožnikom, pivom, vinom,… odvinos kdo je kaj želel🙂 .

Ker sem bila tokrat prvič na Rogli, sem se dokaj hitro naveličala sedenja tam in zraven pobrala še enega mlajšega člana naše odprave, s katerim sva šla malo raziskovat. Pogledat sva šla njihovo letno sankališče, ki je prav zanimivo. V tem času je moj Lumpek priigral eno brezplačno vožnjo s temi sanmi, vendar ker smo bili že v odhodu, sva se odločila, da to izkoristiva kdaj drugič.

Ker je bila že dokaj pozna ura, smo naš načrt, da pojdemo še na Pesek, spremenili in se vrnili na žago, kjer smo imeli parkirane avtomobile. In tako je minil še en lep, sončen in zanimiv dan ;)  .

 

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

One response to “Lovrenška jezera in Rogla

  • Planinec.Si

    Živjo!

    Vidim da imate radi gore😀, a vas lahko povabim na spletno stran http://www.planinec.si . Tam boste našli veliko koristnega zase. Imamo številne opise poti in prepričan sem, da boste našli kaj zase🙂

    Lahko pa pridete pogledat tudi na forum: http://www.planinec.si/forum/ in prilepite tudi kakšno vaši sliko ter spodaj dodate link do vašega bloga🙂 tako bo prišlo še več planincev sem pogledat🙂

    Imejte se lepo! veliko lepega vremena🙂

    LP

Leave a Reply

