Preživela z volkovi

preživela z volkovi

vir:emka

 

Prejšnji teden sem dobila v roke tole pretresljivo in dobro napisano zgodbo o judovski deklici Mishi, ki je bila v tistem času stara 7 let. Kruta, druga svetovna vojna, jo je oropala staršev, ji popolnoma spremenila identiteto in prinesla veliko zanimivih in drugačnih izkušenj.

 

Tale zgodba mi je dala misliti, kakšna razmišljanja premore otrok, ki je postavljen v nezavidljiv položaj.

 

Napisala bi še več, vendar je zgodba napisana resnično, tako dobro in zanimivo, da jo morate prebrati. V kolikor ste jo že prebrali, me zanima vaše mnenje o njej😉 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

6 responses to “Preživela z volkovi

  • grison

    Zadnje čase me branje največkrat niti ne privlači tako kot nekoč. Največkrat pa ker bežno preberem stran ali dve in mislim, da že vem celotno vsebino knjige. Se bom moral malo bol potruditi in ob priliki vzeti v roke tudi knjigo za zabavo😀 .
    Le kako je preživela z volkovi😉 ?

  • miki miska

    Zelo lepo so se razumeli🙂 . Sicer niso bili cel čas skupaj, ampak z njimi se je bolje razumela kot z ljudmi, ki je niso (skoraj) nikoli razumeli.
    Knjiga za zabavo paše vsake toliko časa, sicer sem tudi jaz to zanemarjala kar nekaj časa. Vendar enkrat na leto nekak skušam nekaj prebrat. Namreč imam en seznam, ki mi že 1 leto visi pred nosom in niti ene knjige nisem prebrala .

  • grison

    Zadnji dve lahki knjigi, ki sem ju prebral sta Microsoft Windows XP in Windows XP – 500 Trikov ;D , pa je bilo kljub vsemu na momente zabavno, haha😉 .

  • miki miska

    Uf, tukaj pa dam jaz Joomlino knjigo zraven, pa za CSS dodelavo znanja, Beautifull web design in sedaj me na polici še čakajo: JavaScript, Php in MySql. Sem rekla, da bom do 1. oktobra znala nekaj php-ja . Bomo videli, kako daleč pridemo😉 .
    Aja, še zadnjega Harryja Potterja moram prebrat, preden se šola prične ali pa vsaj v prvih 14 dneh😉 .

  • zija

    Knjiga mi je bila zelo všeč. Predvsem glavna poanta knjige. Kako ironično, da otrok najde več ljubezni in topline pri volkulji, ki jo zaščiti in hrani, kot pri vseh ljudeh s katerimi ima na potovanju bežne stike. Po vsem mi je čisto jasno zakaj ne mara ljudi.In se z njo tudi strinjam.

  • miki miska

    Zija, saj punčka je našla ljubezen in toplino tudi pri Mischi na Poljskem, če se ne motim. Imela ga je rada, vendar je želela dalje. Dalje je želela, ker ljudem že kot takšna punčka ni zaupala. Takrat je že razvila svoj obrambni mehanizem, ki ga razvijemo tudi mi, zavedno ali nezavedno.
    Aja, imela je tudi izredno logičo razmišljanje🙂 .

Leave a Reply

