(Za)upanje?

V času svojega otroštva sem spoznala, da je okoli mene le majhno število ljudi na katere se lahko zanesem. Vsekakor to ni bila očetova, mamina družina ali moja primarna družina. V glavnem so to bili sprva mamini prijatelji, potem proti koncu osnovne šole šele moji. Nekako sta mi najbolj zaupali dve klubski trenerki, za kar sem še danes zelo hvaležna.

Tako sem se nekako navadila, da se lahko zanesem le nase in nikogar drugega. Vendar sem kljub temu, proti koncu najstniškega obdobja naredila, za nekatere zelo hudo, grozno napako, da nisem naredila mature in sem jo morala izboljševati naslednje leto. Ja, za nekatere je to najhujše leto, vendar zame ne. V tistem letu sem s pomočjo zelo dobrega in prijaznega psihologa, začela sestavljati sebe. Kmalu sem sestavila sebe, svojo samozavest, se ponovno naučila udariti po mizi in naredila maturo z lepimi ocenami. Nekaj meseev potem prekinila zvezo s takratnim fantom, ki je bil in še vedno je super, vendar z menoj ni rad govoril o prihodnosti, otrocih,… Torej sva stagnirala, kar pa meni ni dajalo več smisla.

Po nekaj mesecih samskega stana sem spoznala današnjega, mojega Lumpa. Z njim se razumeva fenomenalno in zadeve tečejo bolj ali manj gladko. Vsak od naju ima svoje pluse in minuse, ki jih zaenkrat dobro peljeva po poti naprej. Tako sem spoznala tudi njegovo družino, katera je večinoma super, fantastična. Lepo so me sprejeli, lahko celo rečem, da me imajo radi. Zato sem jim počasi začela zaupati in verjeti, da obstajajo družine, ki se razumejo, si pomagajo in si zaupajo.

Vendar je včeraj njegova mama naredila med nama velik, debel in hladen zid. Namreč dogovorili smo se, da bova na njihovi parceli, kjer že leži hiška, nadgradila in jo naredila zase. Njegovega brata bi seveda pošteno izplačala, saj nisem oseba, ki bi izkoriščala druge, sploh ne ljudi, ki jih imam rada. In vem, kako je to, ko nekdo izkoristi tebe. In to nama je tudi dovolila.

Vendar včeraj ko sva začela omenjat, da sva se s prijatelji pogovarjali o načinu dodelave, sistema ogrevanja,… Nama je povedala, da pride v sredo kupec pogledat parcelo. V življenju me skoraj ni nič zabolelo, tako kot me je to včeraj. Namreč po zelo, zelo dolgem času sem zaupala osebi, vendar … Ne boli me to, da jo želi prodat. Naj jo proda, saj je njena. Želim ji, da je srečna. Vendar od sedaj naprej ji ne morem zaupat in tega nisem pričakovala od nje. Razumem, da to naredi meni, saj jaz njej tako ali tako dejansko nisem nič. Ampak, da gre to naredit sinu in to že drugić?! Hudiča, kaj bo naredila meni?!

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

4 responses to “(Za)upanje?

  • grison

    Tole je meni prekleto znana stvar, le kako lahko nekdo prelomi besedo. Včasih smo rekli častna Titova in je držalo kot pribito. Skorja ne verjamem, da je mama pozabila na obljubo. Verjetno se je nekaj zgodilo, da si je premislila. Vsekakor ni lepo, še huje pa je, da je bila dana in preklicana beseda njenemu sinu👿 .

  • miki miska

    Eh, stvar je danes že skoraj pozabljena. Parcela se bo prodala, sedaj samo upam, da čez leto in pol dobim kakšno dobro službo, da lahko menjava stanovanje, ali začneva graditi najino hiško, na moji parceli😉 . Kar bo najboljše in najlepše🙂 . Še moj ati bo bolj vesel🙂 .

  • Inčabinča

    Ojej, temu pa lahko samo rečem PODLO dejanje…

  • miki miska

    Hvaležna sem, da se je to sedaj izkazalo, tako kot se je. Bolje prej ko kasneje, ko bi že kaj začeli delat🙂 . Vse slabo je za nekaj dobro🙂 .

Leave a Reply

