Vrednost življenja?

Vsako življenje je vredno veliko ne glede na prepoznavnost osebe v svetu ali doma, veroizpovedi ali barve kože. Marsikomu gre v nos, da se v teh dnevih veliko, morda za nekatere celo preveč govori, o preminulem pevcu, vendar so okoliščine nekoliko drugačne.

Namreč to osebo je poznalo veliko več ljudi kot je recimo poznalo mojega očeta, ki je ravno tako umrl v prometni nesreči pred 15 leti. Čeprav je tudi moj oče bil dobra oseba, se o njem ni toliko pisalo ali govorilo. Namreč moj oče ni bil glasbenik, politik ali kakšna druga medijsko prepoznavna osebnost, ampak čisto navaden človek.

V kolikor koga moti, da se po forumih ali blogih veliko govori o njem, naj ne bere. Namreč blogi in forumi so nastali ravno zato, da se ljudje “izpovejo”, dajo svoja čustva in razmišljanja na plano. Vsaka oseba sprejme takšne tragične zadeve na svoj način. Vsak, ki umre pusti svoj pečat.
Zanima me, kako te razlike sprejemate ostali?

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

4 responses to “Vrednost življenja?

  • Doktor Živago

    Tudi mene ne moti … mislim, nekateri se res pritožujejo, da je tak pomp okoli smrti Tošeja Proeskija in ostalih … ker so kao pač slavni … medetem, ko na cestah umre veliko ljudi, za katere se niti ne ve … ampak dejstvo pa je, da so vse prometne nesreče eno in isto, naj umrejo zvezdniki ali navadni smrtniki … toda res je pa, da morda javnost bolj prizadenejo take nesreče, kjer smrtno nastradajo zvezdniki … mogoče bo to podalo kak povod za spremembno nacionalne mentalitete pri šoferski vožnji, da bi ljudje bolj upoštevali pravila varne vožnje CPPja … da ne bi divjali po cestah … sekali ovinke … prehitevali v škarje … vozili v stanju utrujenosti ali pijanosti … zlasti po avtocestah …

  • miki miska

    Naj se tvoja želja uresniči. Jaz v prihodnosti na cesti ne vidim nič boljše, zgolj slabše😦 .

  • Jasmina

    Na cesti ne bo nič bolje…Norelo se bo še naprej, ne glede na vse…Jaz pa rada berem o Tošeju in me nič ne moti, umrl je tako mlad sredi začetka vsega, pred njim je bilo toliko…

  • miki miska

    Moje mnenje je tudi, da bi se ovseh prometnih nesrečah moralo na veliko govoriti. Takšni tragični dogodki bi morali biti skoraj vedno tako omenjani. Morda bi se šele potem ljudje zavedali, kako kratko ali dolgo je lahko življenje. V veliki meri je odvisno tudi od nas.

Leave a Reply

