Toše Proeski

o njem sem v prejšnjem tednu pisala v naslednjih postih Črni dan in Najmočnejša zvezda. Očitno je, da je ta tragična novica prispela tudi v britanski Times. Bravo, Toše!

Kako mi je žal, da te ni več tukaj med nami, da bi se skupaj veselili tvojih uspehov. Pogrešali bomo tvoje pesmi, tvojo dobrodelnost, res si ANGEL!

toše proeski

vir: Kultura Republike Makedonije

Želim si tudi, da s(m)o se tudi preostali kaj naučili od tebe. Jaz sem se!

V čast mi je, da sem živela v istem času kot ti. Namreč s poslušanjem Tvoje glasbe sem si spremenila življenje na boljše.

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

3 responses to “Toše Proeski

Leave a Reply

