Nokia 7390

To je moj tretji mobilni telefon te znamke. Imam ga sedaj približno pol leta in dobila sem jo za rojstni dan od svojih bližnjih. Namreč darovali so mi denar, da si kupim nekaj zase. Ko sem videla to lepoto od telefona, sem si rekla, da bo moj. Vendar ker ni bil tako lep samo meni, je bilo nanj čakati dobre 14 dni.

Namreč sama nisem ljubljenec roza barve, ki je

nokia 7390 bež

ni preveč všeč. Tega so imeli skoraj v vsaki trgovini, tele kombinacije

nokia 7390 bronze

nikakor za dobit. Sem že skoraj obupala ter premislila. Nakar sem slučajno prišla na mariborski mobitelov center, kjer sem srečala srednješolskega prijatelja in ga povprašala, če imajo in kdaj dobijo. Rekel mi je, da ga trenutno nimajo, vendar me lahko pokliče, ko ga dobijo.

Vmes je minilo približno 10 dni, jaz sem že pozabila nanj, da so prišli in me čaka. Letela sem na banko, si dvignila denar in šla po tega lepotca.

Sedaj po pol letni uporabi ga lahko pohvalim. Namreč baterija mi drži en teden, če ne uporabljam veliko fotoaparata in poslušam glasbe. Sicer drži približno 3-4 dni. Namreč pri meni je v uporabi večinoma samo ga pogovore. V kolikor zataji digitalni fotoaparat, mi vseeno priskoči na pomoč, vendar ne pričakujem visoke kvalitete in sva oba zadovoljna.

Slike so pri dobrih vremenskih pogojih popolnoma zadovoljive, pri slabih vremenskih ali svetlobnih pogojih, je bolje uporabiti pravi fotoaprat. Poslušanje glasbe je ok, vendar jaz uporabljam raje svojega Mp3 Canyona, ki mi zadostuje.

Na tem telefonu mi je všeč oblika, barva, uporabnost, zmogljivost. Najbolj mi je všeč. da ga lahko s pomočjo BlueTootha povežem z računalnikom, si dam svoje melodije, slike ipd. zadeve nanj. Zelo pri srcu so mi bližnjice, ki se jih da nastavit, da si z klikom zelo hitro na beležnici, fotoaparatu oz. poljubno  kakor si nastaviš.

Obožujem beležnico, v katero si lahko zapišem npr. nakupovalni listek, kakšno misel, idejo ali kak spletni naslov.

Moj telefonček je tudi moj dlančnik in ga hitro ne bom menjala. Obožujem Nokie🙂 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

7 responses to “Nokia 7390

Leave a Reply

