Lenoritis

Pred kakšnima dvema letoma sem si kupila naslednjo knjigo:

mladostni za vedno

Misleč in načrtujoč, da se končno spravim, začnem in veselim teči. Hm, lahko vam na prste ene roke preštejem koliko krat sem tekla ali sploh prejela tole knjigo v roke.

Sedaj imam končno dovolj same sebe, svoje brezvolje in brezdelja, sploh v zadnje pol leta. V zadnje pol leta nisem skoraj nič naredila zase. Nimam pravega dela, veselja in sproščenosti. Nisem to več jaz. Zato že par dni temeljito premišljujem, da to spremenim s to rekreacijo.
Se mi kdo pridruži?

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

13 responses to “Lenoritis

  • grison

    Vlatka vse ob svojem času, najboljša varianta je tek😉 . Potrebuješ le dobre tekaške copate in trenirko. Je eden izmed najbolj poceni vrst rekreacije.

  • grison

    Mikimiska, prejšnji komentar je namenjen Vladki.

    Kam bi moral priteči, da bi se lahko pridružil😀 .

  • miki miska

    Ja, saj zato, ker je poceni😉 . To mu daje VELIK plus inn lahko počnneš takrat, ko imaš čas🙂 .

  • vlatka

    grison,

    ekko, začela sem s hitro hojo, kar je plus zame ( v tvojih coptkih za tek 😉 , ko bom imela dovolj hitre hoje, se bom spustila v dir.Še dohitel me ne boš. 🙂 🙂

  • vlatka

    mikimiška,

    imaš že dva: grisona in mene. Mene za hitro hojo, grisona za tek.

    P.S.
    Meni je grison kupil tekaške copate že pred tremi leti. In veš kdaj sem jih prvič obula? Pred tremi dnevi.

    Pa ti povem, samo začeti je treba. Ma kaj bi ti govorila, saj sama veš.

    Ampak, če te potolažim, sem jaz tudi taka, nisi edina. No, lahko ti priporočam knjigo, ki me je “vrgla na noge”, da sem začela hoditi, “Meditacija in še 7 stvari, ki vam lahko spremenijo življenje” od g. Ektnah-a Easwaran-a, indijskega profesorja. Ful mi je “sedla”. In verjamem, da bo tebe tudi spodbudila, če si le malo čar- ovnice 😉 😉 ,

    lp, Vlatka

  • miki miska

    Eh, saj bom, ker moram🙂 .Postajam tečna, živčna in težka. Me bo moj Lump še iz stanovanja vrgel😉 . Potem nimam kam za it🙂 .

  • vlatka

    mikimiška,

    še vedno se lahko skriješ v mišjo luknjo 😉 😀 😀

  • miki miska

    hm, z vso mojo kramo? ta bi bila težka🙂 .

  • Val

    Hmmm…držim pesti za vse vas, da zberete dovolj motivacije, da se spravite v dir…Jaz sem ugotovila, da enostavno rabim push, ker v moji glavi se vedno znova znajde preveč izgovorov, zakaj danes še ne bi začela z rekreacijo. Sedaj sem investirala nekaj svojih prihrankov v trenerja, da me “ganja”, s tem sem postala tudi bolj trmasta, ker se želim vedno znova dokazati njemu in še bolj sbei, da zmorem. Pa še na aerobiko sem se prijavila…ko gledam druge kako poskakujejo, si mislim, če pa one zmorejo, bom pa tudi jaz:) In gre…in me je zagrabilo…seveda pridejo slabi dnevi, ampak ne odneham!

  • miki miska

    Motivacija je, sedaj bo potrebna samo še akcija.

  • vlatka

    miki miška,

    luknja je lahko tudi velika, za vso kramo 😉

  • vlatka

    Malo se pa že lahko pohvalim. Danes sem hodila, hitre hoje, 50 minut. Vćeraj 40, začela sem pa s tridesetimi pred petimi dnevi.

    Val, miki miška, ne odnehajta.

  • miki miska

    Evo jaz sem imela dobre namene, da začnem, vendar me je sedaj presenetil tisti prvi dan v mesecu. Vendar bom začela teči. Sedaj se ukvarjam s tem, katere copate in uro naj uporabim. Namreč doma imam uro, ki je brez kazalcev. Danes sem tudi dobila par nasvet od enega ekstremnega maratonca, ki se je tudi ponudil za manjšo pomoč🙂 .

    Moram narediti nekaj zase, da se malo spravim v boljšo voljo🙂 .

Leave a Reply

