2. dan

Evo danes je drugi dan mojega tekaškega udejstvovanja🙂 .

Tekla sem 12 minut in 24 minut hodila. Vse takšen zmerni tempo. Kakšnih posebnih težav ni bilo, zaenkrat trkam na vse možne zadeve in se zahvaljujem onemu tam zgoraj, da me ne bolijo kolena. Ne čutim nobenih bolečin🙂 . To je super!

Teči grem zjutraj, samo vstanem se, na hitro umijem, spijem svojo tabletko za ščitnico in grem peš do betnavskega gozda. To je približno 10 minut hoje za ogrevanje.

Odtemeč svoj čas, pridem domov, kjer naredim še nekaj vaj za moč, se stuširam in se počutim SVETOVNO !

Hm, upam, da bo ta zapis morda kdaj prebrala moja profesorica športne vzgoje. Namreč potem bo šele jezna, ker me je vsako leto, vsak dan na ljudskem vrtu, morala prepričevati k teku🙂 .

Sedaj samo še upam, da kakšna 2-3 tedne ne bi bilo snega pri nas. Na Pohorju je lahko🙂 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

4 responses to “2. dan

Leave a Reply

