Špricam

Ja, zadnja dva dneva špricam tek😦 . Vendar to špricanje je zdravstvene narave.

Namesto teka po betnavskem gozdu, se sedaj obračam po kavču, postelji s čajem, limonado, kakavom in vodo🙂 . Verjemite mi, da bi bila raje zunaj🙂

Vendar naslednjič, ko grem teči, se mi bo pridružila še moja rutka, da ne bom vdihovala preveč hladnega zraka. Glede ostalih oblačil se še nisem odločila, kako bo🙂 .

Edino ena odločitev je 90% – teka ne opustim🙂 . In čeprav sedaj ne tekam, se ravno tako ragibavam s pomočjo naslednjih dveh pripomočkov:

gleženj tuba žoga

Upam, da bom do konca tedna premagala tale grd prehlad🙂 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

4 responses to “Špricam

  • vlatka

    Naredila si napako.., ko te je začel dajati prehlad, bi ga morala premagati s ponovnim tekom 😉

  • miki miska

    Mislim, da tokrat ne. Glede na vremenske razmere in grlo. Vem, da se klin s klinom izbija, vendar je treba poslušat sebe in svoje zmožnosti. Nikamor se ne mudi🙂 .

  • Sarai

    Dokler prehlad ni prehlad in je to samo rahlo razdraženo grlo, se res splača kljub vsemu iti na tek. Jaz sem to nedavno storil in naslednji dan je grlo bilo boljše. Če pa se zares prehladiš, pomeni, da se tudi sicer slabo počutiš, mogoče celo dobiš vročino, pa o teku tudi sam niti razmišljal nebi. Tudi sam sem že moral žrtvovati dva tedna abstinence, pa se skoraj ni poznalo. Danes sem, pri cca. 6°C, poštenem dežju in temi, tekel od Mlade Lipe v MB, do našega bloka v Rušah. Med Bezeno in Rušami sem moral narediti še pošten go-around zaradi gradbišča in zaprte glavne ceste. To je bilo 54 min teka. Začel sem tako kot ti iz nule, konec julija. In glej. Danes, po 54 min teka, nič več zadihan. Le noge me še spomnijo na to, da moram biti spoštljiv do tega, da so one tiste, ki me nosijo po svetu.🙂 Le pogumno s tekom naprej! Tukaj še posebej velja pregovor “počasi se daleč pride”.🙂

  • miki miska

    Hvala Sarai. Saj ravno, ker sem imela zelo malo vročine, se nisem odločila za tek.
    Sicer pa kapa dol za tako dolg tek🙂 .

Leave a Reply

