Kocka je padla

Jap, odločila sem se🙂 . Ne bom delala kode za splet. Ne da se mi, niti je ne obvladam toliko, da bi lahko s tem zaslužila. Nimam niti volje. Osnove bodo ostale, nadgrajevala jo bom, vendar ne bom silila z glavo skozi zid. Ja, po dolgem času tudi oven uvidi, kdaj nima smisla😉 .

Odločila sem se, da se poglobim v fotografijo in oblikovanje. Tu zraven seveda uvrščam tudi Flash🙂 .  Zato trenutno tudi odpade tale načrt, za katere sem rekla, da se jih bom naučila v tem šolskem letu🙂 . Natančneje spremenita se 3. in 5. člen🙂 .

yes

vir: Roger Dean

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

4 responses to “Kocka je padla

Leave a Reply

