Danes važna

Jap, kupila sem si nov fotoaparat🙂 . Pri nas je pač božiček malo prej hodil kot kje drugje😉 . Vendar se je splačalo tudi malo barantat, danes so me še klicali, da si pridem še po grif, vendar se mi časovno ne izzide😦 . Bom pač jutri. In ja, še nekaj jim moram nest v zahvalo, ker so se v BigBangu fejst potrudili🙂 .

Imate kakšne predloge kaj jim naj nesem? Ker jaz nimam skoraj nobene pametne ideje. Ker sem prodajalcu Urošu, zelo zelo hvaležna. Torej Uroš najlepša ti hvala za vse🙂 .

Aja, verjetno bi tudi radi vedeli, kaj sem kupila🙂 . Hm, kupila sem dve torbici za nosit. Eno za dva ali več objetkivov ter eno samo za fotoaparat, objektiv in rezervno baterijo🙂 . Eno 4GB ScanDisk, ta najboljšo kartico, dodatno baterijo, EOS 400D kit in Canon SuperSonic objektiv EF 70-300mm🙂 .

canon eos 400D, torba in objektiv

canon eos 400D, torba in objektiv -> pospravljeno

druga canon eos 400d torba

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

6 responses to “Danes važna

Leave a Reply

