Sovražim…

… ljudi, ki se delajo nekaj kar niso…

…, ki jemljejo tuje delo za lastno…

… potem te pa še na izpitu vržejo…

Podrobnosti, tekom dneva, ker sem besna kot ris…

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

4 responses to “Sovražim…

  • grison

    Ni dobro sovražiti, ugrizni se v jezik, predno pomisliš.

  • miki miska

    Imaš prav… To je bilo napisano v efektu… Vendar ta oseba nima skoraj nobenih moralnih in etičnih vrednot… Ne morem verjet… da še obstajajo takšni ljudje… Še dobro, da so v moji bližini drugačni🙂 .

  • vlatka

    Jaz ne svražim. Prej se zamislim nad sabo, zakaj sem takim ljudem nasedla….

  • miki miska

    Enim… osebam ne moreš pomagat… Jaz nisem naredila nič posebnega narobe, razen tega, da sem napisala tisto kar se od mene zahteva…
    Ampak je minilo… Jeza in občutek prevaranosti, še edino ni… To ne bo kar tako, sicer pa Vlatka, saj si oven. A nisi niti malo trmasta😉 .

Leave a Reply

