Spletni nakup

Čeprav se po letnici rojstva uvrščam v kategoriji mladih ljudi, se nikakor nisem mogla odločiti za nakup preko spleta. Namreč, ko sem kupovala fotoaparat, bi ga na spletu dobila malenkostno ceneje…

No, včeraj sem se le opogumila in si preko spleta kupila nov lep, svetovn nahrbtnik… Tehtnica, ki je prevagala, zato odločitev je, da ga nisem dobila nikjer v Mariboru, v Celje ali okoliška mesta pa ne hodim po nakupe… Zato sem si ga lepo ogledala na eastpakovi strani, dala v košarico, nato z velikim veseljem ugotovila, da mi ne bo treba plačati poštnine 🙂 . Danes ga že imam doma 😉 in je simpatičen.

Dodano 19.57: Vendar ga bo treba menjat, ker vsebina ne gre not 😦 .

eastpak campus blue

Sklep: Spletna trgovina je ok 😉 . Mogoče jo kmalu spet preizkusim 🙂 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. Oglejte si vse prispevke od miki miska

5 responses to “Spletni nakup

Komentiraj