Uspešna menjava

Pred približno 10 dnevi sem pisala o nakupu novega šikimiki nahrbtnika, v katerega vsa potrebna vsebina ni šla noter. No, zato sem naslednji delovni dan klicala nazaj v Kranj, kjer so mi prijazno zamenjali nahrbtnik. Seveda z manjšim doplačilom, zato imam sedajle tegale🙂 :

eastpak core series

Čeprav mi je bil prejšnji, se pravi tale:

eastpak campus blue

veliko bolj všeč. Vendar v prvega spravim veliko več stvari in to je žal bolj pomembno🙂 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

4 responses to “Uspešna menjava

Leave a Reply

