Lepa pesem

Tebe nihče ne bo mogel nadomestiti.

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

8 responses to “Lepa pesem

  • vlatka

    Res je,

    tebe ne more nihče nadomestiti. kakor mene ne in vsakega 😉

  • miki miska

    Vlatka, se strinjam. Vendar se zavedam, da bo mene pogrešalo veliko manj ljudi. In roko na srce, nisem tako radodarna oseba kot je bil Toško.

  • vlatka

    mikimiška,

    ne, to ni res. In ni merilo.

    Zdaj ga vsi častijo. A častijo ga, ker je zapustil svet v svojem vrhuncu. In prav je tako. Drugače bi ga pozabili.

    Marsikateri človek bi bil svetnik, če bi se to njemu isto zgodilo. Da bi končal pot na vrhuncu.

  • miki miska

    Vlatka. Do nekod se strinjam s teboj. Vendar, da je svet zapustil v svojem vrhuncu, se pa ne strinjam. Menim, da ga je čakala, še zelo dobra svetovna kariera, ki bi jo lahko začel proti koncu oktobra. Kaj se je zgodilo, pa vemo…

    In marsikateri človek ne bi bil svetnik, če bi se to zgodilo njemu. Meni ni pri njemu vče le glasba… Meni je všeč njegova humanost, odprtost in pozitivnost. Takšnih ljudi je danes zelo, zelo malo.

    Obstaja pa stvar, ki me zelo veseli. To je, da so se punce, ki so njegove oboževalke z celega ex balkana, poljske in mogoče še kakšne države združile. Morda so to res najstnice, ampak boljšega učitelja in vzornika, jaz svojem otroku ne bi mogla najti. Bolje je, da imajo takšne vzornike.

  • vlatka

    mikimiška,

    je. Garantirano. Nikoli več ne bi imel pesmi, ki so ga tako dvignile. Verjemi.

    Morda bi bila kakšna še, le kakšna, a kasneje bi šlo navzdol. In vsi bi ga počasi pozabili.

    Tako je pa odšel na vrhuncu.

    P.S.
    Pomisli vendar na naše izvajalce, ali kogarkoli že iz tujine: vedno nekdo naredi “ruker” in po tem tega ne zmore več in počasi tone.

  • vlatka

    mikimiška,

    tudi jaz sem humana, odprta in pozitivna. In če bi me pobralo po tistem “procesu na sodišču” bi bila daleč najbolj znana jasnovidka.

    In če bi JD-ja pobralo eno leto prej, bi bil še bolj zapisan v naših srcih.

    Tako je. In če bi Jackson umrl, ali Madonna, bi bilo isto. Tako pa toneta v pozabo.

    Tudi Presley bi moral “umreti” kakšno leto prej, da bi bil še bolj car.

    Lennon je umrl pravi čas.

    A štekaš? 😉

    (Se opravičujem, če nisem

  • vlatka

    ups..,

    ….zapisala imen tako kot se zares pišejo…

  • miki miska

    Vlatka. Garantirano ti lahko povem, da bi imel… Mislim, da ne poznaš vsega, kakor tudi jaz ne, vendar pred njim je bila zelo dobra glasbena karijera. Toše ni odšel na vrhuncu svoje karijere… ok, mogoče vrhuncu karijere na balkanu. Njegova karijera je bila dolga 10 let! od tega 5 let balkana…
    Ne vem, če si slišala svetovne kritike, ki so z njim sestavljali svetovno karijero. Veliko vrat mu je bilo odprtih, da ti ne znam povedat…
    Vem, da obstaja kar nekaj humanih ljudi, vendar jih je med slavnimi, priznanimi in uveljavljenimi zelo malo. Vsak skrbi zase in svoje bogastvo. On ni. Čeprav je imel veliko.

Leave a Reply

