Rojstno dnevni šopek

sopek vrtnic

cel sopek

Včeraj sem praznovala svoj 5×5 let. Zakaj 5×5 let, zato ker se počutim staro natanko 5 let in nič več🙂 . Za takšno moje dobro počutje poskrbi moj Miha. Čez kakšno leto pa upam, da bo na planetu zemlja hodilo tudi nekaj “mojega”. Nekaj kar bo najlepše in najboljše darilo, ki ga lahko dobi katerikoli starš, najbolj dragoceno🙂 .  Me je že zaneslo, očitno leta prinesejo tudi nekaj več čustvenih izlivov😉 .

Zato sem včeraj povabila obe mami, moji in Lumpovo, na kosilo v našo odlično restavracijo Ancora, kjer smo se družile kakšno uro, uro in pol. No, od Lumpove mame sem dobila naslednji, izredno lep šopek vrtnic. Ja, vrtnice so mi izredno všeč in ja spet bodo fotografije vrtnic🙂, tokrat še toliko bolj, ker so bolj rumeno-oranžne, malo posebne barve. Sicer je itaq moja the best barva oranžna😉, tako da je popolnoma zadela.

Nato sem na žalost morala iti v Dravograd, na predavanje o kačah, ki je bilo nadvse zanimivo in ponovno sem spoznala nekaj novih zanimivih ljudi. Več o tem v naslednjem javljanju😉 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

One response to “Rojstno dnevni šopek

Leave a Reply

