Na koncertu

Včeraj sem bila po zelo, zelo dolgem času spet na koncertu. V Prevaljah, na Koroškem, je v športni dvorani nastopil ljubljenec hrvaške scene pri nas, Dražen Zečič. Tja sem šla z namemon, da posnamem nekaj fotografij, za novo revijo Pogled, ki bo izšla 15.aprila na Koroškem.

Naj omenim, da ga je bilo kar težko fotografirat, saj je bilo zaradi teme bilo potrebno imeti f/5,6 in dolge čase 1/80s najmanje. Vse dokler, nisem ugotovila, da se da poigravat z f in t na različne načine. Ja, več kot očitno je, da mi še primanjkuje izkušenj, vendar upam, da jih bo vedno več. In ja, seveda, v zelo kratkem času nameravam nabavit naslednji objektiv canon ef 28-135mm z IS😉 .

Evo nekaj fotografij

dražen zečič

dražen zečič pokončna

dražen zečič

dražen zečič s skupino

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

5 responses to “Na koncertu

  • easyriderka

    Dobr si pofotkala. Bravo😉 Mi pa pičimo v soboto na Guns2Roses,… upam na dobre fotke😉

  • gregac

    dobre fotografije.

    nam lahko zaupaš kakšne nastavitve si uporabila za slikanje?

  • miki miska

    iso 1600 zaslonka in čas pa odvisna tega kakšno svetlobo sem želela, vendar nekje med 5,6 do 8.0, čas pa od 1/60s do 1/200s. Samo tega tipa je kar težko fotkat, ker precej maha z rokami. Aja, pa fotkala sem v raw formatu in nato malo še porihtala pomanjkljivosti v Photosohpu, vendar je bilo tega zelo, zelo malo😉 .

    Jaz pa komaj čakam na kak drug koncert… Ker imam eno fotko v glavi, ki bi jo rada naredila, ampak bo potrebno še malo počakat…

  • vlatka

    mikimiška,

    prava si. Le tako naprej.🙂

  • miki miska

    Hvala. To danes zelo potrebujem, ker sem precej jezna na neke zadeve…

Leave a Reply

