Perfect day

Popoldne, ko sem se odpravila v šolo na predvanje, sem ugotovila, da je zunaj popolna svetloba za fotografiranje. Vedela sem, da bodo današnja predavanja kratka, saj je bil en krajši seminar v zvezi z diplomo. In zato ker smo hitro zaključili, sem poklicala mojega Lumpa, da naj prinese fotoaparata in greva v fotografsko akcijo.

Namreč na poti v šolo vedno znova občudujem našo prelepo dravsko dolino z mostovi. V vsakem vremenu mi je všeč. Naslednjič moram iti prej, da lahko naredim kakšen posnetek in vam pokažem to lepoto.

No, ko je prispel sem mu rekla, da je najina naslednja postaja Lent, ker je nebo tako očarljivo, sonce lepo sveti, enostavno je prekrasno in to morava zabeležit.

cvet labodov

labodi, swan

labod, swan

lep labod

cvet cesnje

letalonanebu

soncnizahodzmalegamosta


About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

10 responses to “Perfect day

Leave a Reply

