Prva svečka

Danes bi lahko za svoj blogec naredila eno tortico in nanj položila natanko eno svečko, saj je danes natanko 366 dni odkar blogam🙂 . Po resnici povedano, nisem mislila, da bom sploh tako redno in toliko pisala. Vendar sedaj opažam, da mi to zelo odgovarja. Občasno se tukaj tako sprostim.

V zadnjem času tudi opažam, da sem precej zadržana v družbi in se skrivam v sivem ozadju. Zdi se mi, da to nisem več čisto jaz. Včasih sem bila zelo zaupljiva do ljudi, neznancev, danes pa lahko rečem, da zaupam resnično le nekaterim. Ne vem, kaj se je tako spremenilo. Sem šla že čisto off topic😦 .

Torej v enem letu sem napisala in objavila 256 zapisov. Žal so najbolj obiskane teme, ki se navezujejo na smrt Tošeta Proeskega😦 . Škoda, da niso obiskani tisti, kjer bi pisala o njegovem uspehu. Občasno sem tudi razmišljala, da bi prekinila z bloganjem, vendar iz tega ne bo nič😉 , še nekaj časa boste morali prenašati “moje dogodivščine”, vso do takrat, ko ne bom imela več časa ali stvar ne bo imela smisla.

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

6 responses to “Prva svečka

Leave a Reply

