Zelena je…

… moja dolina. ta pesem mi predstavlja naslednjo fotografijo:

panorama dravske doline

To je moja ena izmed najljubši Rudanovih pesmi in pravi takole:

ZELENA JE MOJA DOLINA 

     Zelena je, moja dolina.  

     Tu je dom mojega otrostva.

     Sneg je na vrhovih vseh,       

     cvetje mi krasi pogled,        

     zelena je, moja dolina.        

     Zelena je, moja dolina.
     Po jezeru zlato sonce zge.
     Tu sem se zaljubil ze,
     taga ne vzame mi nihce,
     zelena je, moja dolina.

          Hojlari, hojlari, Slovenija.
          Dober dan, Slovenija, Slovenija.

     Zelena je, moja dolina,
     slisim zvon, z zvonikov dveh.
     Mati so prosili me,
     da se k domu vrnem se,
     zelena je, moja dolina.

          Hojlari...

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

7 responses to “Zelena je…

Leave a Reply

