Vse na svoje mesto

Pred dvema ali enim mesecem, ko mi je prejšnji “šef” bolj kreten vzel domeno anitasun.net, kjer je prej bila nameščena Joomla in moja spletna stran. To da jo je vzel, niti nisem tako jezna, ker sem sedaj dobila oz. kupila veliko boljšo domeno, ki se sklada z mojim imenom in stvarmi, s katerimi se želim ukvarjat: medianita.net.

Na tej domeni sedaj še vedno nastaja nova spletna stran, s katero upam, da si bom lahko začela malo služit €. Namreč študij se približuje koncu in 3. letnik, je zelo drag. Vpisnina približno 600€, šolnina 3.300€ in potem še diploma 600€, da ne štejem potne stroške v Ljubljano in nazaj. Da bi med tednom tam ostajal se mi ne splača, ker so predavanja samo dva do trikrat tedensko😀 . V kolikor se pa pojavi kakšno delo tam bo pa potrebno razmisliti o tem, kje bivati. Ups😳 sem offtopic.

Na domeno medianita.net sem dala tudi težko pričakovano galerijo🙂 . V tej galeriji bom imela postavljene seveda svoje in Lumpove fotografije. V kolikor potrebujete kakšno voščilnico s kakšnim lepim motivom, jo lahko tudi pošljete, saj sem dodala modul za pošilljanje postcardov🙂 . Razmišljam tudi, da bi naredila paypal, bomo videli.

Sicer pa glavni namen tega posta je, da “svojim” bordonovcem sporočim, da si lahko ogledajo slike. Hkrati se jim pa tudi javno opravičujem, da je tako dolgo trajalo. Vendar sem časovno bila v zadnjem času bolj na kratkem, pa tudi lastnik strežnika, ni imel časa, da bi prisluhnil mojim željam in potrebam. Vendar sedaj je🙂 . Uživajte🙂

Skratka upam, da bo počasi vse na svojem mestu. Šola, prijatelji in tudi kakšno delo. Zlasti dela na področju fotografije in spleta, se ne bom nikoli branila🙂 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

3 responses to “Vse na svoje mesto

Leave a Reply

