Dan odhoda

Zadnjih mesec dni je bil zame precej naporen, ampak vseeno dober. V šoli mi gre super in počasi, a uspešno zaključujem študij. Vendar me precej utruja, da še nimam nobenega dela, da že dolgo nisem počela nekaj koristnega, za kar bi bilo tudi fajn, če bi dobila kaj plačano ali pa vsaj, da si pridobim nekaj referenc… Ker vsega tega ni, sem počasi začela izgubljat pozitivno samopodobo, bila sem jezna na skoraj vse… utrujena…

Seštevek vsega tega me je pripeljal do razmišljanja, da za par dni grem iz Maribora. Vseeno kam, samo da sem malo sama seboj. Seboj nisem niti hotela svojega Lumpa, saj ima vedno vse prav in to me prav razjezi in tudi v vsako stvar se vtakne. To mi ne odgovarja, saj sem bila dolgo sama za vse. Rada delam po svojem, četudi ni vedno najbolje in najbolj prav.

In ker imam teto v Rijeki in nimam preveč €, sem se odločila, da vzamem seboj še mamo, saj tudi ona potrebuje malo spremembe okolja, vendar sem ji na začetku povedala, da si grem dol spočit. In ne hodit po trgovinah, kar je njen najljubši hoby🙂 . Kar je sprejela in sva se prejšnji četrtek odpeljali.

Za začetek vreme ni bilo nič kaj vzpodbudno. Deževalo v Mariboru, Celju, Ljubljani… povsod. Sem mislila, da se bo vreme pri Pivki že malce zjasnilo, da naju bo spremljal sonček… no, vsaj deževat je nehalo, sončka pa ni bilo od nikoder. No, na Slovensko – hrvaški meji se je zjasnilo🙂 . Mene pa strah, saj sem imela v prtljažniku vso svojo fotografsko opremo in prenosnika, da ne bo kakšnih problemov. Sicer sem imela kopije računov od fotoaparata, enega objektiva in prenosnika, za ostalo pa ne, ampak sta bila slovenski in hrvaški carinik, prijazna in ni bilo nobenih problemov🙂 . Olajšano sem zapeljala dalje, proti mojem oz. najinem glavnem cilju Rijeki🙂 .

Tja sva prispeli točno takrat, ko je stric pripeljal domov teto iz službe. Namreč teta s Hrvaške dela v Permanima, kjer prodaja hyunday avtomobile, kar je zelo blizu naše meje. V Rijeki ravno ni deževalo, ampak sončka tudi ni bilo😦 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

2 responses to “Dan odhoda

Leave a Reply

