Nova pridobitev

Tale

in tale korenjak

sta dobila naslednjega sostanovalca:

canon eos 40d

kupil in privoščil si ga je moj Lump. Namreč od kar sva imela 400d doma sva veliko fotografirala skupaj, vendar skupaj in istočasno ne moreva uporabljat enega fotoaparata. In predvsem ker A80 več ni zadovoljeval Lumpovih potreb (dobro, da jih jaz še😳😉😆 ), si je še on želel enega DSLRja.  Vendar tukaj sem nasprotovala najprej jaz. Namreč brez veze se mi je zdelo, da imava dva fotoapata enakega ranga in kvalitete. In  potem je pred nekaj meseci prišel ven novi canon 450d, ki pa ni veliko boljši od 400d in ker sva si želela še en objektiv ranga 17-80mm, sva se odločala za 40d ali naprejdnejšega kompaktnega.

In danes je padla odločitev ter sva šla ponj.

Jap, tudi sprobala sem ga lahko. Fotografiranje z njim je drugačno in boljše od 400D, vendar ima nastavitve malo bolj komplicirane. Še Lump se (še) ne znajde najbolje. Zato je nastalo nekaj komičnih situacij, ki pa naj ostanejo zame😆 .

In tako imava resnično zelo dobro in kvalitetno fotografsko opremo doma. Hm, samo sedaj bo z njo res treba tudi nekaj € zaslužit😉 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

3 responses to “Nova pridobitev

Leave a Reply

