Priprave in še kaj

Ja, saj vem, da je do morja še zelo daleč, da bo do takrat potrebno narediti še veliko stvari, ampak vseeno. in tako sva danes pri kosilu pila sok in ker mi je bilo malo tečno, sem vzela kos papirja. Ko sem rekla, kaj če bi si naredila en tak mini seznam stvari, ki jih bova vzela na morje.

Namreč hrano, kremo za sončenje ipd. stvari nameravama vzeti v intersparju 1. ponedeljek v mesecu. Namreč Spar nam penzionistom, da takrat -10%, mislim da na vse izdelke. Pijačo bova nakupila v Hoferju, saj imajo dobre in poceni sokove. Druga pa tako ali tako ne pijeva😉 . Pri sestavljanju tega seznama ni bilo nobenih problemov, sva se vse hitro zmenila.

Oblačila… to je pa druga zadeva. A najprej Vam moram opisat dosedaj najin edini morski odpust, izpred treh let na Pagu. Šla sva na Pag, v Metajno, za 10 dni, z mojim cliotom🙂 . Da o tem, kako je bil nabasan, ne govorim. Vzela sva nekaj hrane, blazino za na morje, ki sva jo uporabila samo enkrat, plavuti in dve potovalki oblačil🙂 .

Jaz eno takšno normalno, s katero sem hodila na morje preko Zveze prijateljev Mladine Maribor, kamor sem spravila več kot dovolj in delno tudi preveč (posteljino). Vendar zlato pravilo: kdor nosi, ta ne prosi😉 . Moj Lump pa… da ne bom govorila. V svojo črno palomino torbo, ki je velika hokejska, ki je naravnost ogromna in predvsem polna, haha haha, ha,… Jap, še danes se mu smejim, koliko stvari je imel zraven in se “malo” šalim na njegov račun. In tako se je on med tednom pogovarjal s sodelavcem, ki gre na morje za 14 dni z enimi kratkimi hlačami, parimi majicami itd.😆

Ga gledam in pravim, govori, da napišem. In pravi:” dvojne kratke hlače, dve kratki majici itd. Ok, že pri prvem stavku sem se začela smejat, pri drugem sem se že valjala od smeha ter ga gledala, kakor da je z Marsa priletel. Namreč njegove bele stvari, ob prehranjevanju s testeninami in omakami, so brez sledi približno pol ure. Skratka, umaže se vedno😉 . Midva pa na morje za 14 dni + ? (vreme in €)…

No, na koncu se je le dal prepričat za 5 majic in 4 kratke hlače. Vendar me prav zanima, kakšno stanje bo potem, ko bova pakirala🙂 . Aja, še moj del seznama: 6-7 kratkih majic in 6 hlač.

Na seznamu so sta se seveda znašla tudi oba fotoaprata, da se na dopustu, ne bi stepla, kdo bo s katerim fotografiral😉 , stativ gre tudi z nama in računalnik, kamor bova sproti shranjevala fotografije. Vendar, da ne bova samo fotografirala bodo poskrbele karte ( za šnops, remi in uno), človek ne jezi se, scrabble, pripomočki za risanje in pisanje. Letos bova plavutkam, dodala še maski. Hm, mogoče bi bilo vredno razmisliti še o podvodnem fotoaparatu, kaj pravite? Upam, da imajo v Komiži ugodno šolo potapljanja. Še vedno namreč čakam na njihov odgovor🙂 .

Hm, k seznamu sva še dodala zdravniške potrebščine, vendar upam, da jih ne bova potrebovala.

Ah, kako je fajn tole🙂 . In tako mimogrede to je moj prvi seznam za morje🙂 .

morje val

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

8 responses to “Priprave in še kaj

  • vlatka

    Ojoj,

    za štirinajst dni toliko robe? Za štirinajst dni rabiš natanko: dva para spodnjic, (ene opereš, druge oblečeš) , dve majici, (eno opereš, drugo oblečeš), ene dolge hlače, (če pride do kakšnih temperaturnih razlik), eno debelejšo majico, dvoje obutev, kopalke obvezno in pripomočlke za fotografiranje. Pa cekine.

    Na dopust se gre uživat, ne pa matrat, kaj bo kdo oblekel : 😀

    • Manny

      KUGA! Tok mal!!?? Jst vedo če grem za 14 dni uzamem 20 majc, 10 hlač, 5 parov nogavic, 3 majce z dolgimi rokavi, 4 sandale, 2 superge, 4 kopalk…to je osnutek, osebna higijena, igre…………

  • easyriderka

    Ej, ti povem da je tale podvodna fotkmasina fajna ze zarad zajebancije ki spremlja akcijo slikanja pod vodo. Midva sva se super igrala z njim…. zdej pa cakam slike. Lepo se imej/ta!

  • miki miska

    vlatka: se strinjam, na dopust se gre uživat, ne pa cunje prat😉😛 , zato raje kakšen kos več😆
    easyriderka:saj greva šele naslednji mesec, zato je časa več kot dovolj🙂 . me pa res zanima kakšne fotografije naredi takšna podvodna mašinca🙂 . Ko boš imela slike, se ti da kakšno skenirat in objavit. Da vidim, kako to izgleda🙂 v razviti fazi🙂 .

  • M&M

    aaaaaaa, s tolikšno prtljago sem se tudi jaz obremenjevala. v tvojih letih😉 kasneje ne več, če pa greš z motorjem na dopust, pa da imaš na razpolago samo top case, v tank torbi je fotič in priborček za osebno higieno…..hja, res premisliš kolk majčk vzameš🙂

  • M&M

    seveda…kolk majčk in ostalega vzameta OBA. 🙂

  • miki miska

    M&M: Dokler imava prostor v avtu, mi je vseeno kaj vzameva zraven😉 . Sicer pa upam da bo en kufer dovolj za oba🙂 . Če bova pa kdaj z motorjem potovala, takrat se bom ukvarjala s tem koliko in kako🙂 . Sem šla večkrat z vlakom v Reko in sva z mamo bili prisiljeni tovorit kot muli, ampak ne oblačil, ampak grah, fižolo, ribez… za teto😉 .

  • M&M

    ja sej, če je prostor, zakaj ne.

Leave a Reply

