Fotografska oprema

A sem pred nekaj meseci rekla, da sem zaključila z nakupovanjem opreme ? Ampak že spet me privlačijo nove stvari, spet bi imela nekaj novega. Natančneje širokotnega objektiva 0d 10mm navzgor…

Potem po malo daljšem pregledu Beseničarjeve strani ugotovim, da še imajo celo Canonove sončne zaslonke, ker so mi pred 14 dnevi v BigBangu, govorili, da jih ni mogoče dobiti. No, saj za vse objektive res ne, vendar za 28-135mm,17-85mm in tudi za tamalega razturača 50mm 1.8ii tudi .

In, seveda nismo še končali. Namreč moj super nahrbtnik tamrac je zelo neugoden in neudoben za daljšo nošnjo, za vožnjo s kolesom, pa nikoli več. Namreč, ko sva bila s kolesom v Rušah, sem ga imela zraven, pa me je cel čas oviral. Ima namreč zelo trd hrbtni del, ki enostavno ni za na kolo. In si od takrat na tiho želim, novega, udobnejšega. Našla sem ga :)  in tudi daljinski prožilec za oba fotoaparata😀 .

Ves ta moj spisek želja najdete izrisan v galeriji. A želi kdo biti moj sponzor😉 ? Bogi moj Lump. Večina preostalih možev oz. partnetjev kupuje svojim dragim oblačila, nakit,… Mene pa to ne gane, haha.

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

4 responses to “Fotografska oprema

Leave a Reply

