leeloojamais

leeloojamais, avditorij portorož, 01.08.2008

leeloojamais, avditorij portorož, 01.08.2008

leeloojamais, avditorij portorož, 01.08.2008

leeloojamais, avditorij portorož, 01.08.2008

leeloojamais, avditorij portorož, 01.08.2008

leeloojamais, avditorij portorož, 01.08.2008

lleeloojamais, avditorij portorož, 01.08.2008

lleeloojamais, avditorij portorož, 01.08.2008

leeloojamais, avditorij portorož, 01.08.2008

leeloojamais, avditorij portorož, 01.08.2008

Zahvale za te fotografije pa gredo Petri, še enkrat hvala🙂 . Te je bilo fajn spoznat, ravno tako pa tudi Anžeta in vse ostale, upam, da se kmalu spet vidimo.

Obiskovalci, veselo komentiranje vam želim😉 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

14 responses to “leeloojamais

  • Petra Nuzdorfer

    anita, ja luštn smo se meli…
    svetloba ga je res mal biksala kr je bla ful slaba, zatoso tut fotke polne šuma kokr vidš… krugič bo že bolje…😉

    kar tako naprej bejba

  • vlatka

    Najlepše v Portorožu je to, da me ni več dol 😉 😉 😀 😆

  • GRiSON

    Včasih zna Portorož prijetno presenetiti, kar nekaj vrednih koncertov sem tam doživel. Po slikah sodeč je bilo enkratno, škoda vedno pa ne morem biti poleg😀 .

  • roti

    ej, ti k’r mal’ zavidam. Men so oni eden boljših bendov pri nas.

  • kamper

    Pa kaj ni Portorož blizu Izole😆

  • miki miska

    petra: to so bile moje najboljše luči, kadarkoli. Sama sem s slikami zelo zadovoljna, tukaj jih je samo nekaj. Ravno urejam spletno stran z galerijo, kjer jih bo objavljenih več😉 .
    Naprej z veseljem, če mi le uspe dobit akreditacijo🙂 .
    vlatka: ne tako😉 .
    grison: če bi bilo sedaj možno, bi se za 14 dni preselila dol, ker imajo napovedane fantastične koncerte npr.: Alya, Vlado Kreslin, Cubismo, Adi Smolar,…
    roti: Res je, vendar so meni malenkostno boljši tabuji in kreslin. Zlasti Kreslin z zadnjim CDjem je njami😳😆
    kamper: je ja🙂 . Verjemi, da sem imela slabo vest, da se nisem oglasila, če si slučajno namigoval na to. Skozi sem ogledovala table dekani in izola ter razmišljala o vlatki & co., tebi, majrim & solinarju ter Lumpovi družini, ki so tudi doma v teh krajih🙂 .

  • M&M

    v soboto pridi v Žičko kartuzijo poslušat Kreslina.

  • Petra Nuzdorfer

    anita, itk da bomo še kdaj šli kam valda… sej itk skos neki dogaja… sploh na obali ta mesec… noro bo!

    no, komi čakam da vidm še ostale slikce… jst žal nism nardila objave na blogu, so mi pa učeri objavl člank o koncertu v reviji Žurnal, ha ha ha… tko je tut to dobr…

    drgač pa… Leelojamais sekajo na polno!!!

  • vlatka

    mikimiška,

    eno je biti dopustnik, drugo je pa tam živeti. 😉

  • miki miska

    petra: ja, upam… Super, da so ti objavili🙂 .
    vlatka: no, tega pa ne vem…

  • majrim

    aha…evo,pa smo jo našli…že prav,že prav…ja,koncerti pa so letos eni res dobri…a kaj,ko imava tretjega člana,ko nama nikamor ne pusti…pa drugo leto…tej so pa zakon!

  • miki miska

    evo, jutri sem spet na primorskem… , thx petra.

  • majrim

    in kdaj prideš na kavo???

  • Alya « moje dogodivščine

    […] zlasti lučkarski se je od prejšnjega koncerta precej razlikoval. Namreč na Leelojamais, je bilo več igre svetlobe, ampak zelo slaba moč […]

Leave a Reply

