Odhajam

Danes je eden izmed mojih najlepših dni. Namreč danes odhajava za celih 14 dni, po dveh letih, na dopust🙂 . Sicer sem bila sama v začetku junija na odklopu pri teti v Rijeki, vendar tole sedaj bo ta pravi dopust🙂 .

Greva na otok Vis, v mesto Komiža, o katerem sva slišala veliko zanimivosti. Upam, da si bova uspela ogledat vse stvari, ki ste in so nama priporočali. Odrineva danes ob 11ih, saj si želiva priti na prvi trajekt ob 9.00 . Sva razmišljala tudi o kasnejšem odhodu, vendar se soglasno odločila, da greva prej, pa četudi bova veliko prej v Splitu.

Oblačila in osebna prtljaga je pripravljena. Me prav zanima koliko prostora bo ostalo v fiestici, ko bo napolnjena. Prvič gre z nama tudi prenosnik, vendar interneta ne bo. Kar mi čisto odgovarja, v primeru slabega vremena si pa še vedno lahko pogledava kak film🙂 in urediva zalogo fotografij. Ah, kako fajn🙂 .

Vendar po 14 dnevih Visa, še vedno ne prihajava domov. Letos sva  velika srečneža. Namreč potem se bova še za par dni oglasila spet v Rijeki. Če bo še lepo in toplo vreme, se tudi kopala. Nato pa nazaj domov. Se končno spravit pisat diplomo, končat študij in upam, začet kje delat🙂 .

Nič uživajte, ker jaz oz. midva bova in se slišimo, ko se slišimo🙂 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

7 responses to “Odhajam

Leave a Reply

