Doma

Danes na kratko, v prihajajočem tednu pa malo več🙂 .

mesto_vis_s_trajekta

mesto vis s trajekta

Komaj težko verjamem, da sem po 14 prečudovitih dnevih spet doma. Otok je čudovit, ljudje prijazni. Naslednje leto, če bo vse po tako kot mora biti, se vračava na isto lokacijo. Namreč nisva si še ogledala vsega.

Danes sem se od Visa in Komiže poslovila s cmokom v grlu, saj bi brez težav lahko bila tam še dlje. Vendar, ko smo prispeli s trajekta, me je poklicala sestrična, saj so se tudi oni vračali z Zadra. Namreč zanimalo jo je, če je gužva pri tunelu Sv. Rok, na AMZSju je slišala, da bi naj bila 5km dolga kolona. Ampak, ko je Miha slišal, da se pogovarja z menoj, mu je morala dati telefon🙂 . In tako mi je moral na hitro povedati, da je na morju, da gre domov in da moram prit na obisk.

A moram zapisat, kakšen blažen nasmeh na obrazu in očeh, mi je narisal. In potem sem se zamislila. Če bi ostala na tem prelepem otoku, se z njim ne bi mogla velikokrat videt. Mislila sem si, hvala bogu, da gremo domov, da ga lahko vidim in stisnem k sebi.

Ja, takšne stvari so neprecenljive, za vse ostalo je tukaj mastercard😉 . No, tako vsaj pravi reklama😉😆 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

6 responses to “Doma

  • M&M

    heeeej

    ti moram takoj vrnit obisk! res me zanima kako in kaj je bilo na Visu. Nama je letos padel v vodo, očitno je tko moralo bit….

    ko sem prvič videla in odhajala iz Hvara, sem imela tudi cmok v grlu, verjetno je to znak za vračanje😉

    lp

  • roti

    Aha, ti verjamem. Tudi jaz imam še kar skomine po tem otoku 😉

  • vlatka

    cmok ostane vedno cmok. Doživela si najlepše in naj ti to ostane v spominu 😉

  • Tine

    Mi smo kar kakšnih 5 let zaporedoma preživljali dopuste na otoku Visu in tam postali že čisto domači: navezali tesne stike z domačini, se zaljubili v morje, spoznali nekaj otoških skrivnosti, raziskali nekaj itimnih kotičkov, itd.. In ko spet odhajam na dopust, me daje občutek, kot da bom otok prevaral, če se ne vrnem tudi tja.

    Poznaš legendo o Ženki, kraju malo pred bolj znanim Rukavacom? Menda so tja zahajali tisti, ki so si želeli otrok in jih sicer niso mogli spočeti..🙂 Glede na mojo izkušnjo bi lahko rekel, da precej drži.

  • miki miska

    Tine: Vis… komaj čakam naslednje leto. Vsaka slika, ki jih še danes urejam. Ene na novo, ene pa prvič, jih je VELIKO, mi dela skomine, da bi se vsedla v avto in odpeljala dol. Pogrešam tudi Mirota, Jethrowa in Gabrielo, ki smo jih spoznali.
    Tiste legende pa nisva slišala, če do naslednjega leta ne bo nič, bomo pa tja šli naslednje leto na dopust. Na zadnjem dopustu sem bila na antibiotikih in ni šlo…😉

Leave a Reply

