Sva šla

V petek 23. avgusta sva v rdečo fiestico naložila vse kar sva potrebovala. Kar je obsegalo skoraj pol avtomobila. Čeprav sva vzela seboj zelo malo oblačil, a vzela sva kar nekaj hrane :$ . Namreč mislila sva, da bo tam precej dražje.

Malce čez 23.00 sva šla na bencinsko postajo dotankat primanjklaj bencina in odrvela proti Ptuju in nato do slavnega mejnega prehoda Gruškovje. Vse je potekalo normalno. Malce sva se bala, da se bo kak carinik zapičil v foto opremo, vendar naju niso niti prav povohoali. Kar nama je bilo čisto prav🙂 . In nadaljevala pot proti Zabregu. Ups, reče se mu Zagreb. Zabreg sem govorila, ko sem bila majhna, tam nekje do 5. ali celo 7. leta😉 . Nikjer ni bilo sledu o gužvi ali kolonah, tako sva normalno napredovala. Namreč moja teta, ki živi v Rijeki, je rekla, da če želiva it brez kolone do Splita v tunelih, morava biti v Zagrebu pred 3.00. Ta del naloge je bil opravljen z čisto desetico.

Kar je pomenilo, da bova šla čez tunele Mala Kapela in Sv. Rok popolnoma brez problema🙂 . Tako ali tako sva vso pot vozila po omejitvah 130km/h in občasno +10, sva še dodatno upočasnila in se mirno pogovarjala. Ko sva se počasi bližala Zadru, me je Lump vprašal, če vem kako se pride do trajekta. Se nasmejim, ga pogledam in odkimam.

A moram povedati, da je imela začueden obraz?🙂 Meni je šlo rahlo nasmeh. Namreč v Splitu so trajekti tako obiskani in tako pomembni, da je ziher tabla na vsakem vogalu. Ko sva prišla v Split, so se moja predvidevanja izkazala za pravilna. Tako sva takoj našla pravi prostor za trajekt na Vis. Bravo jaz, kot navigator😉 .

V Splitu sva bila zelo zgodnja, pred nama je bila le ena družina iz Makedonije🙂 . Tako sva ugotovila, da so bili najini strahovi, podkrepljeni z izjavami prijateljev, da je gužva, malo preveliki. Ampak, sedaj veva za naslednje leto🙂 . Namreč Lumpov sodelavec je avtomobil za en trajekt, ne vem kam, postavil doli en dan prej…

Že ko sva se peljala skozi ovinke do Splita, me je očaral v trenutku. Ko sem stopila iz avta, me je očaral še bolj. Čeprav sva bila le v trajetkni luki.

split_trajektna_luka

split trajektna luka

Ko sem stopila iz avta, je bilo na moji levi VELIKO velikih lesenih ladij. Ne vem zakaj, ampak so mi noro všeč. Vsi ti detajli, les… Ne vem, vse skupaj je tako prekrasno izdelano, da mi je bilo skoraj žal, da se bova peljala s trajektom. Bi se raje z eno prekrasno lesenjačo🙂 . Vse skozi sem jih opazovala, da bi dobila pravo svetlobo, da naredim posnetek. V glavi sem že imela zrisano fotografijo, kakšno želim imeti, vendar sonca ni in ni bilo. Ko se je prikazalo, pa žal na napačni strani. Tako je nastal naslednji, tolažilni posnetek😉 :

sončni vzhod na ladjah

sončni vzhod na ladjah

Nato sva se še malce sprehodila okoli in naredila par fotografij.

sončni vzhod na drugi strani luke

sončni vzhod na drugi strani luke

A sem že povedala, da sem zaljubljena v lesenjače🙂 :

sončni vzhod lesenjače z druge strani

sončni vzhod lesenjače z druge strani

Lipo Misto

Lipo Misto

Nato je zelo kmalu prispel Petar Hektorovič, odprl svoja lačna usta in sprejel pločevinasto vsebino vase :

trajekt spli -> vis

trajekt spli -> vis

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

2 responses to “Sva šla

Leave a Reply

