Najlepši nasmeh

najlepši nasmeh

najlepši nasmeh

Zanj si se pripravljen pačiti 100/h in še marsikatero drugo traparijo🙂 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

8 responses to “Najlepši nasmeh

  • M&M

    jooooooj, jaz slišim celo tisti glasek🙂

  • easyriderka

    IIIIijžšna, kak cuker!

  • M&T mami

    pravi cukerček, človek bi jo kar pojedel. Lahko prosimo za tole fotko, da nam bo lepšala vsakdan?

  • miki miska

    M&M : verjemi, da ga je prekrasno slišat🙂 .
    easriderka: ja, en tako zelo simpatičen cuker. Samo, če je lačna, si pa ne želiš biti v bližini, verjemi, preizkušeno🙂 .
    M&T mami: haha, a bi jo imela😉😛 . Dobiš, ko bova videli, katere slike s krsta je treba dat razvit🙂 . In pa iz tega dne je nastala ena družinska. Pri starem kovaču pa lahko narediva fotko obeh, za darilo. No, saj veš, o čem pišem.
    Če boš kdaj pogrešala tvoja dva lumpa, sem ju jaz ugrabila😉😀 .

  • emetadindon

    Ta punca pa tako bistro gleda in se tako veselo smeje… ! Moj ata je na podoben pogled moje hčerke dejal: “Ta vam bo pa še naredila dela!” Se pravi: bo prebrisana in živahna punca. Res bo dosti veselja z njo!😀 Sladka je🙂

  • miki miska

    emetadindon: to že vemo🙂 , ker se krasno znajde, ko si kaj želi😉 .Problem je, ko je tako fajn bit zraven nje. Saj zraven njenega velikega brata tudi, da mi ne bo kdaj zameril, ko bo znal brat😉😛 .

  • kamper

    Taki cukrčki so najlepše kar si ti lahko zgodi😆

  • miki miska

    kamper: to pa že zelo dobro vem🙂 .

Leave a Reply

