sorodnik in …

Mislim, da je mrzli bratranec, po mamini strani. Namreč najini mami sta sestrični.

V rani mladosti, ko je bil moj ati še živ in smo imeli avto, sva bila dobra prijatelja. Namreč oni živijo na vasi kar precej daleč od Lenarta, če nimaš avta in si odvisen od javnega prevoza, ki je zelo redek oz. ga sploh med vikendih ni, je zelo težko vzdrževati normalne odnose. In zaradi spleta teh okoliščin, sva izgubila stik…

… vse do srednje šole. Namreč oba sva se vpisala na Srednjo elektro-računalniško šolo v Mariboru, vendar v različni, a podobni smeri. Tam sva ponovno našla stik, imela nekaj skupnih prijateljev, hodila drug drugemu na rojstne dneve… Predvsem sva bila pa zaupnika… Seveda takrat glavne teme pri vseh najstnikih: prve ljubezni, spolni odnosi,… Vedno sva si bila pripravljena pomagat… da ne govorim o dolgih telefonskih pogovorih… Vedno, ko se spomnim ta ta leta in te dogodke, čeprav vsi niso bili lepi, se mi nariše nasmeh na obraz…

In danes me kliče mama, ki mi pravi, če vem, da bo njena sestrična postala babica. In valda, meni nič jasno, ker sva s tem sorodnikom spet izgubila stike🙄 . Slišiva se vsake toliko časa preko msnja. Tudi pred parimi meseci sva se, pa ni ničesar omenil. Torej sem predvidevala, da je ta novica bolj ali manj nova.

Čeprav me malce boli grlo in se mi niti približno ne da govoriti več kot je potrebno, sem vzela telefon v roke in ga poklicala.

Hm, verjetno mi ni potrebno razlagat, da sem ga najprej nadrla, da zakaj ni povedal… pol sem izvedela še, da bo njegova draga rodila že v začetku januarja… In on to razlaga češ, kao saj to ni nič posebnega. A mi lahko prosim kdo pove, kako ni nič posebnega, če postaneš starš? A ni to nekaj najlepšega, a hkrati tudi najtežja naloga v življenju?  A smo le ženske, tako obsede s tem?

No, na koncu pogovora sem mu vseeno čestitala in mu povedala, da naj le pove, datum rojstva svojega otroka, ko bo…

… očitno bo še veliko otroškega smeha v moji okolici…

najlepši nasmeh

najlepši nasmeh

… da bi ga bilo čim več…

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

Leave a Reply

