Obisk

Zadnje dneve se kar malo več potepam po zelo prijetnih obiskih. A vendar, se nikoli nič pametnega z nobenim ne pogovorim. Zakaj?  Zato, ker sem velik otrok in se igram razne igre z otroci ali pa nas je toliko na kupu, da se enostavno ne morem. Ampak, da ne bo kdo mislil, da se pritožujem… daleč od tega, uživam🙂 .

No in tako sem bila včeraj pri sestrični, natančneje njenima dvema sedaj že skoraj velikima lumpoma. Miha je ta mesec upihnil 4 svečke, Tinkara pa dopolnila 7 mesec. In potem se tukaj zavem, da čas tako hitro beži,… Pred 6 meseci Tinkare skoraj nisem upala vzeti v naročje, da je ne bi česa naredila. Sedaj je pa skoraj ne dam iz rok. Je prava taka mala gospodična. Simpatična, redko glasna. Glasna takrat, ko je lačna in ko je na miru. Tej punci se mora vedno nekaj dogajat🙂 . Ja, takšna je pač naša Tinkara.

Aja, pa še par besed sem morala pojesti. Namreč vedno sem govorila, da mi je beseda princeska malo preveč osladna. No, za Tinkarin krst, sem ravno rekla, da je princeska. Kaj pa jaz morem, če je pa bilo to bitje tako očarljivo v svoji oblekci🙂 .

tinkarin krst

Miha se je v zadnjem času spremenil v takšnega prijaznega in zanimivega fantka. Najbolj zanimiv je s svojimi izjavami, ki so tako resnične, prikupne in zelo njegove. Tako sva včeraj igrala njegovo novo družabno igro Ekec, pekec, kurji drekec, ki moram priznati, da je zanimiva🙂 .  Sedeli smo na tleh in se pogovarjali o vsem. In jaz tako iz šale Mihija nagovorim, da kako bo fajn, ko bosta MikiMiska in Lump, dobila dojenčka. Dosedaj je Miha ob takšnem pogovarjanju bil malo žalosten,… in govoril, da midva ne rabiva dojenčka itd. Včeraj me je pa presenetil s vprašanjem, kako mu bo ime in če je že v trebuščku itd. Vse to z enim krasnim, lepim nasmehom na obrazu. Takšen kot on tudi v resnici je. Prijazen, nežen fantek🙂 .

Takšne so sedaj moje dogodivščine🙂 . Vedno zanimive😉 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

One response to “Obisk

Leave a Reply

