Dragi Božiček

Saj veš, da sem bila celo letno ZELO pridna. Nimam velikih želja in ne počnem gdrih ali hudobnih stvari. Rada imam otroke, svoje domače, živali… Ja, žal moram tudi priznati, da se z Lumpovo mamo zadnje čase ne razumeva najbolje, ampak tukaj ni samo moja krivda. Je tudi njena. Saj veš, da ne zmorem vedno znova poslušati (neumestne) kritike in želje. Pač sem takšna kot sem.

Ampak sedaj imam eno veliko željo. Saj veš, da imam precej foto opreme doma, knjige, video kamero,… pa jih nimam kam dat. Namreč vse omare, ki so trenutno v stanovanju so že polne. Ja, sedaj verjetno že veš, da si želim omaro. Imela bi pa takšno, ki ima vsaj 3 police za najine knjige, ki se jim ne morem odreči, 2 predala, kamor bi zložila objektive in da ima še dvojna vrata, da lahko kaj noter skrijem. Namreč otrokom vedno kaj kupim pred rojstnimi dnevi, … in moram to nekam skrit 😳  😉

Lep pozdrav,

MikiMiska🙂 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

2 responses to “Dragi Božiček

Leave a Reply

