2009

Pred nekaj dnevi smo zakorakali v leto 2009🙂 . To me kar veseli, vendar moram priznati, da se v tem novem letu počutim čudno. Predvsem sem nemirna. Nimam miru.

No, mir in zadovoljstvo, mi je včeraj vsaj za kratek čas prinesel moj najljubši in najboljši obisk🙂 . Ja, seveda, govorim o obisku otrok. Na obisk in po božična darila sta prišla “moja” Miha in Tinkara🙂 skupaj s svojimi starši🙂 . Zelo vesela sem bila, da so bili vsi zadovoljni s svojimi darili. Najbolj simpatičen je na koncu bil Miha, ki je rekel, da mu je Božiček prinesel super darilo😉 .

Božiček mu je prinesel igro Jenga, to je igra za dve osebi, kjer premeščaš lesene kocke🙂 . Tinkari pa pojočo knjigo od Fisher Price, ki ima zelo lepe pesmice in je še meni ZELO všeč🙂 . Tako kot njihov pojoči kuža, ki ga vedno rada primem v roke, ko sem pri njih🙂 . Največja faca je bil ta glavni šef, ki je dobil knjigo🙂 . Najbolj smešno in simpatično mi je bilo, ko je bral knjigo z eno roko, z drugo roko pa pazil na Tinkaro🙂 . Ni kaj, iznajdljivost je njegovo drugo ime🙂 . Torej naj kdo reče, da se zraven otrok ne da nič narediti😉 .

Drugo veselje sem si pa naredila sama😉 . Namreč Božiček me je na nek način slišal, da potrebujem nekaj dodatnega prostora. Saj veste, tistega, da dam nekaj svoje opreme in knjig noter🙂 . Sedaj samo čakam, da bo mel moj Lump nekaj časa, da si greva ogledat te zadeve🙂 . Po resnici povedano bi nama najbolj prav prišla čisto nova dnevna soba, z novo zofo itd. Vendar ne da ni denarja, bi ga že spravila skupaj, ampak bolj me skrbi in hkrati tudi veseli to, da če se nama kdaj še kdo pridruži, se bomo stiskali in bomo morali eno sobo razdelit na dva dela… In meni ni do kupovanja dnevne sobe, ki bi jo potem npr. čez leto ali pet prodajala dalje…. Tako da sedaj iščeva eno zelo dobro in funkcinalno omaro, ki nama bo zadostovala🙂 . Če kdo ve za kaj pametnega in zanimivega se priporočam🙂 .

Ah, saj veste kako pravijo… Slab začetek dober konec …. Bomo že😉 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

2 responses to “2009

Leave a Reply

