Pričakovanje

Rojstvo deteta je, ki je sad ljubezni in je hkrati zelo zaželjeno, nestrpno pričakovano, mislim, da je za moškega pravi dar. Vsaj zame. Rad bi bil zraven ob rojstvu otroka, nudil mamici, ženi, če bo mogoče vso podporo in pomoč, ki jo potrebuje, in še več. Saj se zavedam , da je to velika odgovornost, potrebno je veliko zrelosti in razumevanja.

by moj Lump, 15.02.2005

Danes štiri leta kasneje  lahko rečeva, da nama je uspelo. Uspelo nama je narediti enega malega Lumpa, za katerega si v tem trenutnku najbolj želim, da se bo v teh dveh tednih normalno razvijal. Namreč o “tej zadevi” ne maram govoriti, ker se mi zdi vseeno preveč osebna za na blog, tisti domači in najbolj moji (najini), pa tako ali tako vedo za kaj se gre.

our_kid

Upam, da nam čez teden dni, na pregledu, ne odkrijejo nobene napake in da bomo skupaj nadaljevali pot… vse do konca…, ki naj bi se po UZ preiskavah končala na en lep datum: 19.09.2009🙂😳

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

9 responses to “Pričakovanje

  • emetadindon

    Čestitam, draga moja! Se mi je te dni nekaj takega dozdevalo, pa nisem hotela na glas vprašati… Obilo zdravja in dobre volje vam želim. Včasih slednja še najbolj pomaga. Seveda tudi pri zdravju, še bolj pa pri zapletih. Očitno si že nekaj dala skozi na to temo. Želim ti, da takih skrbi ne bi več imela nikoli.

  • Eva

    Jeeeej, čestitam! No, glede odločitve da je to osebna stvar in da ne bo objav na to temo te podpiram in spoštujem tvojo odločitev, sam tu pa tam nam pa le javi kako si!!!😀 (mi pa še dva meseca in pol pa bomo trije :D)

  • M&M

    🙂 se je zdelo tudi meni🙂

    čestitam!!
    najprej, ampak res najprej vsaka čast Lumpiju za tiste besede! to ogromno šteje v odnosu, skupnem življenju in vzgoji otroka.

    seveda ti pa želim eno samo dobro voljo in dobro počutje!
    in ja….še nekaj….to ti pa prišepnem na uho😉

  • drmagnum

    Čestitke v želji, da vajin lumpek uspešno dočaka dan, ko bo zagledal veselega atija in mamico. Do takrat pa vsem trem vse dobro.

  • miki miska

    Hvala vsem za čestitke🙂 .
    emeta: na srečo praktično nimam nobenih zdravstvenih težav, ki bi bile hujše oblike. Namreč imam znanke, ki pa imajo res težave… zaenkrat sem daleč od tega in upam, da temu tudi ostane tako…
    eva: saj ne gre za neko hudo zadevo, ampak to je vseedno “javen” blog, ki ga obišče neko število ljudi, večino jih ne poznam in njim mi ni za razlagat… rednim obiskovalcem kot sta vidva z Gregorjem, M&M, DrMagnum, Kamper,… mi ni problem ničesar povedat, ampak preko maila… tukaj želim imeti nadzor…
    M&M in DrMagnum: upam, da se vidimo maja v Celju😉 .

  • roti

    Čestitam tudi jaz. Lepo in uživaško je imeti otroka/e🙂 Preverjeno.

  • miki miska

    roti: hvala. nekaj že vemo, nekaj se bomo še pa naučili pa bo😉 .

Leave a Reply

