Boring time, pa še kaj

Jap, dolgočasim se… Že en teden ne počnem nič pametnega. Ležim, sedim, gledam tv, berem revije (photo), knjig se mi ne da brat. Sploh ne tistih strokovnih, ki bi jih sedaj najbolj morala. Namreč diploma se sama od sebe kar nekako oče in noče napisat… Ok,😳 tudi izpiski iz “ta pravih knjig” se nočejo sami narediti…

Ok, vsaj Hirkani me je malo spodbudila z njenim fantastičnim zapisom Design spletnih strani za lokalizacijo, ki je bil predran na dšek in “bookmarkan”. Nato sem malo začela raziskovat spletne strani s podobno vsebino kot jo imam sama za diplomo, ampak sem jih samo shranila, sedaj se pa dva dni spravljam pregledovat in iskat uporabne ideje. No, mogoče jutri ali celo danes… Vsekakor pa kmalu, saj če prehitro pristanem na Ljubljanski 5, Maribor… se bo diploma zavlekla, kar je pa moja najmanjša želja….

Namreč prejšnji teden sem se znašla na zgornjem naslovu. Vedno sem si želela kdaj spat sama v svoji sobi. V otroštvu nikoli nisem imela svoje sobe, niti je nisem delila s sestro ipd., ampak z mamo. Nikoli si nisem smela nalepit kakšne meni ljube skupine ali košarkarja na steno ;( . Ta želja, me je prejšnji ponedeljek minila, ko sem dobila popolnoma prazno sobo št.2, s petimi praznimi posteljami… Ne želim si več tega… Imam raje, da me moj Lump jezi, da nisem več sama😉 . Ok, saj bo še šel na kakšen teren, pa bom ravno tako sama😉 . In pol so me, na mojo srečo že naslednji dan spustili domov🙂 , ampak spremili z besedami, da moram počivat…. Ok, saj paše🙂 .

Ampak na mojo malo srečo sva imela za ta ponedeljek (23.02.) obisk v bolnišnici. Obiskala sva ordinacijo za genetsko svetovanje. Namreč po Lumpovi strani so se v eni izmed družin pojavile neke napake in sva dobila napotnico, da se greva tja malo pomenit. Tam smo se lepo pogovorili, da ni nobene nevarnosti, tako da je to super. Vmes smo še šli na UZ pogledat v katerem tednu sem😳 .

Namreč moj rdeči obisk včasih štrajka, se premakne tudi za mesec in pol, in ker mi bo ista zdravnica delala nuhalno svetilno, za katero sva že imela določen datum, ampak se je meni zdel malo pozen… smo za ziher na hitro pogledali našega malega lumpa🙂 . Bil je prava faca, razposajen… mogoče je celo vedel, da ga ata prvič gleda in mu je malo pomahahal… O tem, da ata ni mogel utihnit in pustit zdravnici do besede raje ne bi😉 … Pa naj še kdo reče, da smo ženske glavne klepetulje😆 . Tam smo pa ugotovili, da sva v 11. tednu in da bomo nuhalno svetilno prestavili za en teden. Tam ga pa temeljito pregledali, da vidimo, če je kaj podedoval po očetovi strani…

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

7 responses to “Boring time, pa še kaj

Leave a Reply

