šestka

sestica

Evo izpolnjujem svoj del naloge🙂, ki sta mi jo naložila EasyRiderka in DrMagnum, v razmaku parih dni🙂 . Ker so me nekje že enkrat zadolžili za 6 sliko iz 6 mape, sem se tokrat odločila, da grem štet od spredaj nazaj. Namreč slike imam urejene po letu, mesecu in dnevu. Tako sem prišla do tele slike🙂 .

Tale slika je nastala na zimskem sprehodu ob Gostilni Pec, ki jo najdete v bližini Selnice ob Dravi. Vsi vemo, da je zima bolj bele barve, zato so mi te rdeče “borovničke” hitro padle v oko. Baje so dobra hrana za ptičke v zimskem času. Upam, da jim tekne in da so zaradi njih bolj siti😉 .

Hm… igro pa naj nadaljuje tisti, ki želi🙂 .

About miki miska

Sen navihan, razigran deklič. Zanimajo me mediji, digitalna fotografija, kolesarstvo. Smisel življenja najdem v razlišnih stvareh, ki vam jih bom skušala čimbolj zanimivo predstaviti. View all posts by miki miska

3 responses to “šestka

Leave a Reply

